Octagon se tak rozhodl pro letošek omezit počet diváků na únosnou míru, aby zabránil případným potížím a zdržení programu. Teď by prý Velká cena Británie měla být pověstná ne silničními zácpami, ale kvalitou služeb.
"Jsme si jisti, že investice do nových cest, parkovišť, značek a manažerského plánu dopravy se nám bohatě vrátí v tom, že to pro vozidla bude ta úplně nejlepší grand prix. Věřím, že 8. července si lidé budou povídat o závodu, a ne o dopravě a černé budoucnosti závodu. Fanoušci si zvykli hovořit o tom, zda nás v kalendáři F1 nahradí Moskva, Bahrajn nebo Čína. Už se ale o Velké ceně Británie takto bavit nebudou, dostaneme se pryč ze světel reflektorů," uvedl Rob Bain. Octagon, jehož je ředitelem, má pronajatou trať v Silverstone a práva na britský závod formule jedna.
Na trati v prostoru bývalého vojenského letiště RAF se od roku 1950 konalo celkem 35 velkých cen. Nejčastěji zde na nejvyšším stupínku stál Alain Prost, celkem pětkrát. Tři vítězství si připsali domácí miláčci publika Jim Clark a Nigel Mansell. Délka okruhu se průběžně prodlužovala z původních 4649 metrů až na na stávajících 5141 metrů.