Od rotace pracovních sil si Honda slibuje, že mladí inženýři pomohou po návratu z Evropa svými zkušenostmi z abolutního vrcholu motorismu při jiných projektech doma v Japonsku. Ke každé stáji by mělo přijít asi dvacet nových lidí do závodního týmu a deset do testovacího.
"Těším se až uvítáme v Monaku nové inženýry a techniky, kteří se připojí k týmům Hondy. Jsem si jist, že budou odvádět skvělou práci." uvedl Shuhei Nakamoto, závodní a testovací manažer Honda Racing.
Poté se již Nakamato zaměřil na nadcházející závod. "Každý ví, že Monako není trať náročná na výkon. Řidičské schopnosti, akcelerace a účinnost aerodynamiky budou klíčem k úspěchu. Potřebujeme udělat menší změny na motoru. Budeme se snažit udržet ho po celou dobu v maximální výšce otáček."
Monako je spolu s Monzou nejúspěšnějším okruhem F1 v historii Hondy. Její vozy v Monte Carlu zvítězily již šestkrát. Největší měrou se o to zasloužil Ayrton Senna. Mezi lety 1987 a 1992 zde zvítězil s motorem honda pětkrát. Čtyřikrát to bylo s vozem mclaren-honda a jednou s lotusem-honda. Jedním prvním místem ho doplňuje první muž Velké ceny Monaka 1988 Alain Prost na mclarenu-honda.