Kromě kopcovitého terénu, na němž je trať v Suzuce postavena ho nejvíce zaujala šířka trati. "Předjíždění zde opravdu nebude snadné, trať je velmi úzká, hodně malé jsou i únikové zóny," pokračoval český pilot.
Dnes měl na programu ještě týmový mítink. Stejně jako před každou velkou cenou se sešlo osazenstvo stáje Prost se zástupci výrobců pneumatik a motoru. Náplní tohoto setkání je zejména logistická příprava na závod.
Cíl pro zítřejší tréninkové jízdy má Tomáš jasný. Co nejvíce poznat trať. "Chci najet co nejvíce kilometrů, abych si vyzkoušel vše, co mě může na okruhu čekat. Bude to zajímavé, protože vzhledem k charakteru trati očekávám, že odstupy mezi jezdci budou mnohem větší než v Indidanapolisu."
Enge se v Japonsku nepodíval nikam jinam než na závodní okruh v Suzuce. A už se asi nepodívá. "Nemám čas vůbec na nic. Příprava na závod mi zabere veškerý čas," vysvětlil Tomáš Enge.