- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
mezitim ze Spanelska - Volta Ciclista a Catalunya - Katalansko 21 -27/3
BMC : Darwin Atapuma (COL), Brent Bookwalter (USA), Rohan Dennis (AUS), Philippe Gilbert (BEL), Ben Hermans (BEL), Richie Porte (AUS), Samuel Sanchez (ESP), Tejay van Garderen (USA).
Jeste 94 km do cile.Link dali az 7,prubezne meni
bude dobry pretek, dajte niekto link kde, dik
Dokonce ziveprenosy2 mi hazi u linku 3 odkaz na You Tube a jinak Eurosport 1
Ta pondělní etapa - to už jsme probírali - to byl ze strany Etixxu a Tinkoffa taktický propadák. Takhle se jezdí jednorázové závody, ale ne etapové. Sagan je na tom s taktikou tak podivně, to je známé. U Etixxu to už ale není náhoda. Kolikrát už oni měli v závodech početní převahu a kolikrát z toho nedokázali nic vytěžit. V pondělí Etixx vlastně své vedení v soutěži zahodil a naopak pomohl k úspěchu VanEvermaetovi.
Pro mě, jako fanouška hlavně Sagana bylo ale příjemné vidět, že když Zdeněk i Petr pracují oba, je na tom Petr nakonec lépe, což svědčí o tom, že na tom Petr zase není až tak špatně. Na strade Biache to při Zdeňkově odpočívání vypadalo s Petrem mnohem hůř. Bůhužel pro oba naše Cancellara je asi někde jinde. Jeho dlouholetou nevýhodou je prakticky nulová podpora týmu. Díky tomu mají naši šnaci. Teď v sobotu to ale asi bohužel bude víc pro sprintery a to bude asi kámen úrazu pro naše. Jediná šance by byla, kdyby Etixx a Tinkoff rozjeli na posledních 30 km strašné tempo, které by sprintery ve stoupáních utrhlo. Bojím se ale, že na tohle Etixx ani Tinkoff nemají cyklisty.
Milan San Remo je ale stejně nudné. Skutečné klasiky začnou s přesunem do Belgie. 3. a 10.4 čeká na naše dvě hvězdy vrchol letošní sezóny.
Ja by som tú pondelkovú etapu až za taký prepadák zo strany Tinkovovcov nepokladal. Pred ňou bol Sagan 7. so 14 sekundovou stratou na čelo a pred sebou mal výborných časovkárov Jungelsa, Gardenera. Po etapa bol tretí iba sekundu za Štybym, 8 za Gregom a z relatívne vysokým náskokom na zbytok peletónu.