- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
vzhledem k debate dole jsem se podival na zaznam, kdy vlastne skupina se Schlecky dotahla peloton: Chavanel mel do cile 14.8km a peloton byl 2.40 min za nim.....pribl.17 km pred cilem se Schleckum podarilo dotahnout peloton predevsim diky drine Voigta, ktery se jako spravny domestic obetoval a skoncil nakonec v cili s 5 min. odstupem za pelotonem.
Bylo zajimave, ze nasledujicich11km se casovy rozdil mezi Chavanelem a pelotonem nijak nemenil, drzel se na 2.40-2.50min.
Teprve kdyz Chavanel mel do cile 3.5km, zacal se najednou jeho naskok zvysovat a v cili to bylo skoro 4 minuty nez dojelo nasledujicich 120 jezdcu pelotonu. Vypada to, jakoby se prave tehdy lidri domluvili, ze se do cile nebude zavodit a o neco zpomalili.
Vande Velde byl prilis zraneny nez aby mohl peloton dohanet, hned po dojezdu ho vzali do nemocnice. Ma 2 zlomena zebra a byl nucen ze zavodu odstoupit.
Zas tak dalece ty časové odstupy v hlavě nemám. Ono úplně ze začátku tahal tu Cancellarovu skupinu někdo ze Cervela, takže jela docela rychle. Teprve po nějaký době ho zpacifikovali a bylo vidět, že skupina zvolnila. Ale museli pak jet dost pomalu, protože nejdřív skupina s Armstrongem a Contadorem doslova přilítla (těsně předtím ukazovali, že mají ztrátu přes půl minuty) a stejně rychle pak dorazila ta se Schlecky, která měla ještě minutu navíc. Je jasný, že Voight už po té stíhačce odstoupil plánovaně, svojí dřinu si dneska zase zopakuje. Musím za sebe říct, že je to fakt výbornej jezdec. A co se týče potom toho tempa pelotonu, řekl bych, že to pak byla domluva šéfů napříč stájemi. Nedovolil si odjet vůbec nikdo.
snad sa to neuchyti v F1, ze veduci pilot spomali a bude cakat na 'peloton' ak sa stane nejaka nehoda.
neda se to srovnavat. F1 je jeden (max.) dvouhodinovy zavod. TDF je 21 dni zavodeni. Nektere pady se daji predejit, ale jine jsou primy nasledek spatne organizace, nedbalosti poradatelu a blbosti a nedisciplinovanosti divaku. Jako ten cokl v ceste, nebo babka v pojizdne zidlicce a zbytky pikniku, ktere divaci v uprku nechali za sebou.
Popsali to jako: divaci se usadi podel cesty, udelaji si piknik a skacou do cesty kdyz se blizi peloton, aby si to vyfotografovali. Pak se v uprku stahuji z cesty v poslednim okamziku, kdyz si uvedomuji, ze jsou prilis blizko a hrozi, ze peloton je smete. V tom ustupu za sebou nechali zminenou babku a piknikove jidlo. Babce se peloton vyhnul, jidlu uz ne.
Kdyby ve F1 hrozilo nebezpeci, ze budou po draze volne behat divaci, coklove, babky a jezdilo se pres sendvice, pecena kurata a quiche, muzes se vsadit, ze jezdci ani na trat nevyjedou a na protest zustanou v autech.
proč se čekalo na Schlecky ale na Vandeveldeho, Cunega a další ne Holt i na TdF jsou si někteří rovnější
"Sport" plnej fetu, nudy a zákulisních praktik... a já si myslel, že nejhorší je F1...
...proti mouchám na zubech!
Čekalo se na lídry a neprotestovalo. Ale je zcela zbytečné o tom tady diskutovat. I Dnes cyklistice vůbec nerozumí, to je jak TV NOVA nebo Blesk.
"Ten sjezd byl skoro jako rychlobruslení. Klouzalo to tak, že spadla skoro půlka pelotonu,"
čekat i v zítřejší etapě na pavé , tak to bude celkem zajímavé.Zítra je to na chrániče . Ale koukat se budu , tam se bude pořád něco dít.
a narazil si podle jeho slov koleno, snad to nebude nic vážnýho
Musím se přiznat, že jsem ten závod vůbec neviděl - první den brigády Můžete ho prosím pro mě někdo stručně shrnout - bylo se na co dívat ? Chavanel začíná vystrkovat růžky a to máme teprve za sebou 433,4 km - sebevědomí
Až do zde diskutovaného pádu to byl klasický průběh takových etap. Únik, který by byl zanedlouho zlikvidován se ovšem proměnil v klidné Chavanelovo sólo. Zajímavý - a zde ještě nezmíněný moment byl ten, že Monfort, který byl též v úniku a mohl zřejmě také bez problémů dojet vepředu, počkal na peloton, do něhož se zařadil pár desítek metrů před cílem.
Jen na okraj: v komentáři Eurosportu (DE) se též objevila myšlenka, že Francouz ve žlutém (jako Voeckler před pár lety) byl za stávající situace pro mnohé týmy vítanou příležitostí k tomu, aby jejich lídři nebyli od počátku závodu pod tlakem. Fabian jasně ví, že "žlutá je sen, nikoli cíl," čili jasně šlo o zelený dres a eliminování Petacchiho bodové ztráty v bodovací soutěži. Svědčí o tom také toto: Jury jedenfalls entschied, nur Chavanel die 25 Punkte für den Sieg gutzuschreiben - alle Fahrer dahinter gingen in der Punktewertung leer aus.