Diskuze

Přijdou klasiky o ikony? Některé úseky jsou nebezpečné a nefér, zní kritika

Jde o souboj tradic a legend s moderní cyklistickou érou. Souboj o tvář nejikoničtějších pasáží jarních cyklistických monumentů. „Neberte nám je. Neměňte je,“ volají tradicionalisté z davu fanoušků. „Omezte už tak velké riziko,“ ozývá se naopak z řad profesionálů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TB

Na Baskicku teď šílený pád . Vingegaard bezvládně na zemi, out také Evenepoel s Rogličem, balvany jak prase u zatáčky

0 0
možnosti
JP

J87a58n 54P62l52a84v44e10c

4. 4. 2024 16:44

Zajímavé, na Koppenberg přijel Matěj na čelní pozici = nespravedlnost. Pak ho vyšlapal nejrychleji = diskriminace. Neuklouzl při tom = zákeřnost. Trentin měl úplně stejnou možnost to takto provést. Neudělal to = nefér.

1 1
možnosti
RM

A co brání cyklistům, aby před úsekem s kostkami přibrzdili? A kdo si troufne, ten ať jede.

0 2
možnosti
PH

P72e55t28r 65H86o63r53a

4. 4. 2024 11:29

Snad by se dalo uvažovat o změně trati na poslední chvíli v případě závodu na mokru. Každopádně Koppenberg je ikona Flander.

0 2
možnosti
JT

Koppenberg rozhodl závod, o tom není pochyb. Ale že by na tom bylo něco nefér, nebo nespravedlivého, tak to ani omylem. Ten nejlepší byl ve správnou chvíli na správné pozici a měl nejlepší techniku, takže nemusel sesedat. Cyklistika přeci nemá být jen o tom, kdo umí nejrychleji šlapat.

9 0
možnosti
Foto

On navíc na tom místě uměl "nejrychleji šlapat".

2 0
možnosti
KK

Nechápu tu snahu pořád i v 21.století jezdit po kočičích hlavách, jakoby atleti pořád běhali na škváře nebo se F1 jezdila na šotolině. Vždyť tam se musí jezdit hrozně všem a po celý rok a udržovat to jen pro 5 minut pitomého závodu jednou za rok je nesmysl.

1 15
možnosti
VE

Ta krása dneška je, že když se ti to nelíbí, tak se na to nemusíš dívat. Stejně jako závodníci tam nemusí závodit a dělat něco jiného.

5 0
možnosti
PH

Chápu jezdce, chápu snahu o větší bezpečnost. Ale každý závod má něco "svého", specifického. Bez Koppenbergu bude podle mě ten závod poloviční

7 0
možnosti
Foto

Snížení rychlosti před nebezpečnými úseky je OK, ale rušit Koppenberg je nesmysl. Tam se právě ukázalo, kdo na to má.

13 0
možnosti

Zpomalit nájezd do Arenbergu - nemám s tím problém. Spíše bych i souhlasil.

Koppenberg nechat.

19 0
možnosti
AH

Souhlas. Chápu nebezpečnost Arenbergu,byť je to ikona, stejne se tam závod úplně nerozhoduje. Ale proč rušit Koppenberg, kvuli tomu, ze jednou za deset let zaprsi a je problém ho vyjet. Neni to naopak krása toho závodu?

15 0
možnosti
FO

Býval to sport drsných chlapů. Proč z toho chtějí dělat další fotbal?

4 2
možnosti