- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nikdy jsem nepochopil proč to tam neni a to jsem z Olomouce a do Prahy jedu desetkrat za rok...
Škoda že nikdo nenapíše o taktéž novém komfortním (= nikoli přes trapný provizorní nadchod) přístupu z Nuslí, resp. přestupu z S80/88 na S9 oběma směry.
Bohužel, ten ještě zdaleka není hotový a na provizorní lávku se musí stále. Aktuálně se staví od druhého nástupiště k výpravní budově a mezi třetím, druhým a prvním nástupištěm ve Vršovicích je stále nutné využít provizorní nadchod. Dokonce nyní pro násobně více cestujících, protože nyní spoje S9 nemohou přijet k výpravní budově. Tj. přestože je možný lepší přestup S8-S9, aktuálně ve Vršovicích musí na lávku ne 10 % cestujících ale bohužel drtivá většina. Finální propojení na Hlavním nádraží bude pravděpodobně dokončené o měsíc dříve než to ve Vršovicích.
z nádraží je to jednoduchý, na sedmém peronu do výtahu a pak už nejde uhnout, ale od žižkova to zatím není značený. U autovlaku vedle plechové haly je nenápadný chodníček ohraničený stavebním plotem. Nelze z něho uhnout. Projdete se mezi hromadami nádražního materiálu a stavbou budoucí cesty. Dojdete k výtahu. Nikde nelze opět uhnout. Jsem zvědavý jak to bude, až podzemní spojnici dvou výtahů objeví bezdomovci. Je tam teplo a pak tam bude i smrádeček. Naštěstí nad oběma výtahy nahoře jsou obrazovky zobrazující kamery z podzemí. Tak je vidět, zda se dole neochomejtají podezřelé existence. Kdyby vás někdo přepadl dole. Nemáte kam utéct. Jen si počkat na výtah.
zdržení oproti nelegálnímu přechodu tak minuta. Rozhodně lepší než překážková dráha přes bezdomovce pod magistrálou, stanové městečko u magistrály. Výhled na souložníky za tramvajou zastávkou. A slalom mezi feťáky přes park.
Tak 10-15 let zpět jsme tam chodili přes poslední nástupiště a pak přes stráň. Když pár dní před tím, nedej bože ten den, lilo, tak to byl adrenalin. Jakákoliv legální cesta přes MHD byla ztráta pár desítek minut času. A bum prásk, r. 2021 a ona už je tam přímá cesta a nemusí se lézt přes rozbahněný svah, jak někde na vesnici. Hmm, pokrok nezastaviš.
Když šlo udělat z nákladního výtahu veřejný, tak by jistě šlo udělat ze služebního přechodu kolejí veřejný. Stačí přidat zabezpečení světly.
To neni prechod, to je sluzebni cesta pro “jesterky”.
Vase reseni se neumim predstavit, kde presne by mely byt pres tech 14 koleji ty svetla? Jak dlouhy budou mot onterval? Budou kvuli “zelene” stat vlaky? Za jak dlouho to prejde kulhajici duchodce?
Asi o 50 let později, než to bylo potřeba
Je pro redaktory iDnes vážně tak neřešitelným problémem zakreslit do mapy, kde přesně se ten výtah nachází? Přece to nejdůležitější, o co lidem jde, je ten výtah najít. A když o tom už někdo informuje, bylo by normální, aby tu informaci sdělil smysluplně. Je to pět minut práce.
Je to obecný problém redaktorů iDnes: když se hovoří o nových úsecích dálnice, myslíte si, že připojí mapu se zákresem? Ale kdeže!!! Člověk aby všechno dohledával jinde.
Informační hodnota nula. Přitom co se textu týče, celý článek by bylo možno shrnout do tří vět.
Nechcete toho po "chudácích" redaktorech moc???