- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud se bude psát o každém dopravním omezením na této konkrétní trati, bude tu článek téměř denně. Ušetřete si práci a dvakrát do roka napište článek o tom, že vlaky jezdily bez omezení a včas.
Tak tedy "nakloněný sloup zasahující do průjezdního profilu" (jak hlásila správa dráhy) jsem si tedy původně představoval jinak..
Podle videa je to ale něco trošku jiného
Že by zase nějaký fanoušek pantatíčka Okamury?
Tak dlouho měl pořád někdo problém s případnou opravou trati, až tam mají železniční skanzen.
Speciálně tuto trať 170 a zvlášť úsek mezi Smíchovem a Berounem intenzívně rekonstruují už téměř rok, takže už téměř rok se jezdí se zpožděním atd. Je to lahůdka, při denním dojíždění.
Sekera 500mld a nova trat Praha - Beroun tunelem jeste nestoji. Nestoji ani trat na Kladno. Nejsem tedy Bemuv priznivec, ten clovek je mi bytostne nesympaticky, ale asi porad radeji zavru oci, reknu si "at se 50 lidi napakuje, ale at se neco postavi, jako napr. Blanka", nez tohle nic nedelani. Ono je to vlastne jeste horsi, ted se asi na statu prizivuje stejne lidi a penize miznou, ale nestavi se nic.
Blbe je, ze kvuli chybejici infrastrukture prichazime o dalsi penize, normalni clovek, co by skutecne vedl stat jako firmu, by si uz davno pujcil a tyhle zasadni veci nezbytne pro dalsi rozvoj z pujcenych penez zainvestoval (protoze se mu to vrati). Ale to bychom nesmeli mit nahore pitomce, kteri si pujci take, ale na spotrebu. To bychom nesmeli mit mezi sebou pitomce, kteri tyhle pitomce voli.
Ale tady vůbec, opravdu vůbec nejde o peníze ... tady jde o to, že podle (ne)odborníků sídlících v (jižní) části budovy na "Nábřeží" prostě není "hrbatá" jako STRATEGICKÁ ODKLONOVÁ TRAŤ potřeba, protože TO EKONOMICKY NEVYCHÁZÍ ...
Podle jejích názoru se s MIMOŘÁDNÝMI UDÁLOSTMI nemůže počítat, protože MIMOŘÁDNÉ UDÁLOSTI jsou z podstaty MIMOŘÁDNÉ ...
Prostě TI co o TOM rozhodují v praktickém drážním provozu nikdy nepracovali - doba, kdy práce na MD byla vyvrcholením pracovní kariéry - nejen na železnici, ale ve všech oborech dopravy je dávnou minulostí ...
Vrcholové řízení ČSD se od aparátu (tehdy) FMD oddělilo 1.7.1988 = před 33 lety, za tu dobu byli ti, co na FMD > MD ČR (od 1.1.1993) zestárli a odešli do penze, ti mladší byli postupně vyházeni pro "nadbytečnost", protože svojí odborností vadili nové - politicky dosazené - úřednické garnituře ....
A jak by tam ty vlaky jely, když ta trať není elektrifikovaná? Než by zajistili dieselové lokomotivy, tak bude trať dávno průjezdná....
Jo tak podle té kroze na patě sloupu na fotce to vypadá vyloženě jako náhoda.... Néli nějaký orkán.
Tak to je bezva rada využít linku 242 :-) Tato linka je obsluhována malý autobusem Iveco, tak jak tam lidi nacpou nevím :-(
Kde je v článku zmíněna linka 242 ? Já jsem četl, že je zavedena autobusová doprava.
A proč ty rychlíky neodklonili "přes hrbatou"? Jako se to odjakživa dělalo při problémech na trati "podél vody" ....
Jistě, v dobách "parní" trakce, v dobách trakce motorové to vcelku nebyl technický problém, nicméně propustnost = kapacita trati taky nic moc - jezdilo se v mezistaniční vzdálenosti, jedině ze Hluboček do Řeporyj byla hláska Holyně ...
Holt na ministerstvu dopravy (ne)máme strategické odporniky železnice , kteří - v době, kdy se plánovala a následně uskutečnila modernizace trati nemysleli na budoucnost a MIMOŘÁDNOSTI na trati podél vody a neprosadili elektrifikaci trati a její modernizaci JAKO STRATEGICKÉ ODKLONOVÉ trasy ....
Mohou jet z Berouna do Prahy přes Rudnou, je tam přeci druhá trat.
A jak by tam ty vlaky jely, když ta trať není elektrifikovaná? Než by zajistili dieselové lokomotivy, tak bude trať dávno průjezdná....