- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proč to nemohou prodloužit ještě dále - až do Suchdola. Ty autobusy jezdí děsně nacpané.
No to aby si rovnou hledalo asi 60 motoristů náhradní parkoviště. A lidé bydlící na ubytovnách AČR a Dukly Praha aby požádaly o dokonalé utěsnění oken nebo slevu na ubytování. A ta délka se mi také moc nezdá nic to nevyřeší ale lobby obyvatel bytových domů na Paťance je asi silná.
MOhu jenom souhlasit s dosud zde publikovanými názory. Čemu to pomůže těch pár set metrů za tolik peněz? Jde mi hlava kolem...
Prodlouzeni trate o 250 m, ve zcela zbytecnem useku a to jen proto, aby se k "haciendam" na podbabe neslo od konecne tramvaje cca 350m ale jen 150m. A to nemluvim o tom, ze stavajici tocka je nad urovni tisicilete vody, kdezto tocka v odsunute poloze uz je v mozne zaplavove oblasti. Holt kdyz ma nekdo dlouhe prsty, tak mu MHD zavedou az do kuchyne.
Absolutní souhlas, navíc dole je zastávka autobusů a pořád bude (jezdí na Suchdol, do Lysolaj at..). Nuvěřitelné vyhozování peněz.
No nevím, ale přijde mi to nějaké drahé. Ta vzdálenost je asi 400 metrů a má to stát 400 miliónů?
Před asi dvěma lety se zprovoznil nový úsek trati v Radlické ulici. Tam to prý stálo asi 500 miliónů, úsek je ale dlouhý skoro 750 metrů...
Takže dnes stojí jeden metr tramvajové trati 1 milión Kč?