- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Co z toho vyplývá? Že to někdo blbě nacenil. Když jakákoliv společnost cení jakýkoliv tender, tak musí počítat se vším.
Dělám kamionovou dopravu. Nikdy nevyhraju žádný tender, protože konkurence je levnější klidně o 50%. A pak miluju, když mi zákazníci volají, že jim to vítěz není schopný zajistit, protože... Pak platí zlatem a já nemám problém s nedostatkem řidičů, naopak. Prostor pro obrovské penalizace, věřím, že v okolí se třepou dopravci, kteří jim ty linky rádi obslouží, ale za dvojnásobnou palbu. Tak plaťte!
V Brně by jej v takovém případě zastoupil sám ředitel Havránek.
Jde zejména o to, že lidi prostě NEJSOU. I kdyby měli plat 60.000,- tak jediný výsledek bude ten, že řidiči autobusů budou chybět na jiné lince u jiného dopravce...
.
To vidím přesně u nás. Nebyli lidi, tak zvedli nástupní plat a vrátili se k nám člověk co odešli za "lepším" a do měsíce zase odešel, neb mu tam odkud odešl dali ještě víc než my. A zase nách bybí člověk...
Doufám, že firma obdrží maximální pokuty, to, aby s nevymlouvala na nedostatek řidičů.
Doufám, že About Me a Arriva City přestanou v nejbližší době v Praze zajišťovat MHD a na jejich linky vyjede spolehlivější Dopravní podnik hl.m. Prahy, Martin Uher, ČSAD Polkost, STENBUS, OAD Kolín, Vlastimil Slezák snad ROPID s IDSK počet dopravců rozšíří.
Auta + autobusy stojí,vlaky jedou :-)
Ale podle Krnáčové maximálně 30 km/h.
Řidič MHD je hodně nevděčné povolání. Jste v práci od nevidím do nevidím, směny náhodně naházené aby se to nějak poslepovalo, cestující řvou kvůli každý minutě... No nevím kdo by to chtěl dělat..
Mzda je ostudně nízká, v tom je zakopaný pes.
Pokud by minimálně neexistovala nesmyslná trasa linky 203 a souběh linek 154, 170, 197 v úseku Háje - Benkova tak lze linku 170 vrátit do zst. Mokrá a Chodovská tvrz což by uvítalo více cestujících už kvůli přestupu na linky 125, 136, 213. Třeba by takto mohla jezdit místo linky 170 linka 154 a to v trase ...Šperlova - Mokrá - Chodovská tvrz - Pod Chodovem... čímž by byla zajištěna přestupnost na linky 125, 136, 213 a zlepšení obslužnosti s částí sídliště Jižní Město II. - Chodov a Horní Roztyly. MČ Praha 11 už chtěla rozdělit linku 125 na dvě linky a vlastně vést tak linku 154 až na Smíchovské nádraží jenže plány úplně nevyšly a to ani s navrhovaným prodloužením linky 118 na Jižní Město, zkrácení linky 170 na Sídliště Spořilov a prodloužení až na Nádraží Radotín.
No vidíte, vy řešíte Mokrou. A já řeším Wagnerovu. Pokud vezmu v úvahu dostupnost metra, tak je zde hustá oblast řadových rodinných domků, kde bydlí přes tisíc lidí a jsou mimo dostupnost metra (10 minut izochrona). Spoléhají na 203 (nebo nějakou náhradu), která zajišťuje především pro jejich děti bezpečnější cestování, než aby šli skoro 1km na autobusy a metro Háje, nebo Horčičkovu.
Kouzlo bude v tom, že DPP jezdí (čistě pro příklad) za 50 Kč/km, ale Arriva/Stenbus to odjezdí za 35 Kč/km...
No tak zrovna do Jesenice to až tolik nevadí,
...vždyť tam se povětšinu přestěhovali a vystavěli si sídla samý zazobaný Pražáci, které už bydlet v Praze nebavilo a stejně jezdí všici auťákama.