- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Den druhý a Seifertova ulice trpí od 7:30 hod. znovu . MČ Praha 3 a Dopravní podnik již tuto problematickou situaci řeší opožděny jsou linky 5, 9, 15, 26, 135, 136, 175 a 207 a to až o 45 minut.
Úsek Želivského - Bělocerkevská - Jižní Město sice zachraňuje linka 213 a úsek Českomoravská - Vysočanská - Kobylisy - Sídliště Čimice linka 152, ale v centru doprava kolabuje. Řešením je umožnit vjezd do Seifertovy ulice pouze MHD a rezidentům za to by zkolabovala doprava v ulicích Ondříčkova, U Rajské zahrady a na Vinohradské třídě. Linka 207 by však takto měla být odkloněna. Linka 9 by měla být také odkloněna na úseku Nákladové nádraží Žižkov - Karlovo náměstí po trase linky 16 a Karlovo náměstí - Národní třída po trase linky 22.
Podle mě je chyba v řidičích, co projedou Koněvku tak jako vždy a pak se cpou Seifertovkou do centra. Stádová hloupost v praxi.
Měly být lépe vyznačeny objízdné trasy a měla být informovanost s předstihem. Já to řeším teprve od pátku. Ti řidiči prostě netuší do čeho vjíždí dík tomu, že Praha v informovanosti selhala.
Žižkov je třeba objet. Rohanské nábřeží, Vinohradská nebo Vršovická.
Krnacova je piiip. Zpovykana je ona v aute se soferem
Většina zatím nepoužívá online navigace. Pro ty nelze takové informace šířit jinak než aférou, což jak vidno funguje, akorát to chvíli trvá.
Online byla pulka Prahy offline
To sem myslel, že mě ráno vomejou.
A ještě něco. Paní Hujová už by mohla začít něco dělat a alespoň na dobu té nešťastné rekonstrukce Husitské okamžitě zrušit na Seifertově třídě to nesmyslné parkování, které odporuje vyhlášce a nenechává volný jízdní pruh, takže po kolejích se jezdí v obou směrech. A do budoucna by měla zvážit další výstavbu na Žižkovském nádraží, protože Seifertku bez bourání domů se nikdy nerozšíří.
Tak nevim proc by nekdo ze Zizkova mel do centra jet autem? Zizkovu hlavne chybi metro, je jen skoda, ze chteji zrusit zeleznicni tah na nakladove nadrazi, osobne by nebylo spatny vest zeleznicni linku ze Zahradniho mesta/Hostivare po zeleznici se zastavkami Malesice-Jarov-Zizkov (nakl.nadr.)-Olsanske nam.-Viktoria (Husinecka)-Hlavni nadr. (Od Zizkova po hlavni nadrazi tunelem)...
Jinak ti co tam bydli, nekde parkovat musi, ti co tam projizdeji, mohou jet jinudy, nez projizdet pres Zizkov. Dulezita je MHD, tam je velmi silny provoz, Zizkov potrebuje metro jako sul...
Udělá už někdo s tou neschopnou TSK něco?!
TSK je stejna pracka na penize jako na jine urovni RSD.
Krnda vám to říkala - jste zpovykaní. Tak jí za likvidaci a tunelování Prahy (oprava Husitské, oprava Zenklovky, zavřený Libeňák, spadlá Trojská lávka, Škodův palác, oprava polikliniky Modřany za městské peníze pro Babiše, neřešení taximafie a směnárnomafie, "spořivá" Lítačka stejně drahá jako OpenCard, IPR, chybějící levné bydlení, žádné nové P+R, Pražské stavební předpisy, "chytré lavičky" po 250 000,- za kus, WiFi v lanovce na Petřín - 2 300 000 za 4 minuty jízdy, ...) zase nezapomeňte zvolit! #SorryJako
Už by mohla odtáhnout bučet na tatranské nivy a toho hlavního "pastevce" ze Strakovky si vzít s sebou
"Městská část chce více strážníků, kteří by řídili dopravu a urychlení rekonstrukce." (sic!)
Pokud to napíšete takhle, s nedostatkem čárek, trochu měníte význam věty. To by pak znamenalo, že stážníci budou řídit dopravu a urychlení rekonstrukce....
A strážníci také . Ale já jsem si to po sobě alespoň přečetl.