- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je chyba, že magistrálu neprotáhli přes nádraží u Vltavské - tím by se zkrátila a zpropustnila.
Vidím rozsáhlé omezování silnic, což s rostoucí populací znamená jediné - větší šikanu řidičů.
Škoda.
jj.. město roztáhlé až někam za říčany je ideální, že? praha už nyní je neskutečně roztahaná...
"Poptávka ze zámoří, například z Asie."
za 10 let nové čtvrti plné mladých, seniorská sídliště... Dál nemá cenu číst, a ono je to dokonec placený článek... Ne, ze mě Burešdnes nedostane ani korunu, sorry jako...
Ještě zapomněli vymezit no-go zóny, které pokud zvítězí určité strany vzniknou
Chtelo by to najit nejake clanky z doby pred 10 lety
Tak pokud bude trvat příprava staveb tak rychle jako doteď tak je to pohádka
Doufám, že Petr Hlaváček po volbách už nebude na Magistrátu a vystřídá ho někdo, kdo nebude zastávat názor, že všichni musejí bydlet v Praze a nebude se zastavovat každé volné místo a upustí od výškových budov.
Jen ať se zastavuje ten hnus,ohrady ,boudy, rumiště apod.Parky ne , to dá rozum a výškové budovy jen podle územního a regulačního či městského plánu.Jenže úplatky, to je mocný čaroděj.
To už by ty developeři museli makat dnes jako šrouby. Pokud vím, tak všichni vyčkávají na nová pravidla, K těm se parlament dobere v roce 22, pak 2 roky než budou vyhlášky a prováděcí předpisy. V roce 25 se začnou vyřizovat povolení, okolo roku 32 se začne stavět, pokud bude mít někdo zájem koupit byt za tržní cenu okolo 180 tisíc za m2 (průměrná cena při průměrném růstu za poslední 4 roky)