- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejsou řidiči (jen tramvajáků chybí v Praze víc než stovka), vázne nákup autobusů, splácí se tramvaje, ale otázkou dne je wifi...
Dostal jsem potřebu za jízdy v tramvaji otevřít IDOS a řešit navazující spoj. Ani omylem. Přesně jak to článek popisuje. 5 stanic tramvají a jen marný boj o připojení. Služba k ničemu a DPP ji prý rozšíří na další tramvaje. Mě snad omejou. DPP je fakt podnik k pohledání. Hlavně že ho platíme a bude teď za moje peníze nová manipulativní agitační kampaň "správné je nás platit". Vyhazovat moje peníze oknem za pražskou dopravu Praha umí.
Používám LTE od Vodafonu. Připojení za jízdy v tramvaji v pohodě. Jen mám placená data a užívám je s rozvahou. Ale jak je možné, že provozovatele prý LTE za jízdy zlobí? Vysvětlení je jediné. DPP na nějaké WiFi kašle.
Osobně si myslím že v tramvajích je to zbytečnost. Úplně jiný názor mám na metro, kde by to aspoň ve stanicích fungovat mohlo.
Pokud je wifina u řidiče, tak na konci tramvaje už nemusí být signál, to je normální. Stejně tak se na konci zahrady nepřipojim na wifi v chalupě :)
Dejte lidem něco zadarmo a dočkáte se jen nevděku a plivanců. Co je zdarma, toho si lidé neváží, ale musí to být dokonalé.
V MHD mám sedět, seznamovat se, povídat si, abych byl člověkem.
A ne od zastávky k zastávce koukal do tabletu apod.
To mohu na WC při zácpě, kdy vhodné zprávy mi od zácpy naopak mohou pomoci
Wifi? Je 21. století, kdo chce net v mobilu, má vlastní neomezená data..
Ale ocenil bych pořádné větrání, ani třeba ne klimu, ale něco co udělá průvan.
Celý tenhle týden bylo v metru a busech neskutečné dusno. A to jsem naštěstí nemusel cestovat busem, který má okna jen vyklápěcí, tam se to nehne vůbec..
Průvan ne - to je cesta k nemocem. Ne každý ho snáší.
Rušení zevními vysílači nepřipadá v úvahu, tramvaj působí do značné míry jako Faradayova klec. Limit vyzářeného výkonu stanovený ČTU je natolik vysoký, že výmluvy na toto téma také neobstojí. Nicméně je možné, že silné elektromagnetické pole v tramvaji může působit jako rušička signálu.
A že to jinde v těch tramvajích jde...
Zrovna v MHD tedy nepovažuju Wifi za nějakou bezodkladnou nutnost.
proto si na to, že to nefunguje, asi nikdo ani nestěžuje. je to jen trochu k smíchu a klasika dopravního podniku, že se pochlubí wifi v tramvajích, ale že je to reálně k ničemu, protože se nedá připojit už nikdo neřeší. já to zkusil ze zvědavosti dvakrát a i když mi to sílu signálu ukazovalo celkem slušnou, tak jsem se stejně nepřipojil. už vůbec mě ale nenapadlo, že bych si na to někde měl stěžovat
V dobe neomezenych tarifu se jeste nekdo pripojuje na verejny wifi?
Mozna tak nekdo v MHD no.