Diskuze

Na lince C pražského metra se opět mění pražce, výluka potrvá přes týden

V sobotu se na více než týden zavřelo pražským cestujícím metro C v úseku mezi stanicemi Hlavní nádraží a Pražského povstání. Důvodem uzavření je opět výměna pražců. Dopravní podnik zavedl náhradní autobusovou dopravu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Ale stejně je pořád nejhorší trasa na světě jednoznačně Béčko!

0 0
možnosti
VM

Opravdu by byl problém ten autobus X-C dotáhnout až na Pankrác? Jezdím ten úsek denně, na Pražského povstání skoro nikdo nevystupuje, ale na Pankráci se vyvalí 2/3 metra. Všichni co jedou na Pankrác to teď budou mít celý týden se zbytečným přestupem kvůli jedné stanici navíc. :-/

2 1
možnosti
BE

a ty dřevěný pražce,,dají vesničanům na ohradu na kompost??

0 0
možnosti
KS

Dobrá zpráva, na několik stanic si budu moct sundat roušku.

3 1
možnosti
LH

Myslím že to je obrovská výhoda... ;-D;-D

0 0
možnosti
PS

Hlavně by měli posílit linku 125 v úseku z Jižního Města na Smíchovské nádraží. Ale jak čtu, s tím se nepočítá, na rozdíl od "okružní" linky 135...

4 0
možnosti
TH

Linka C a opět ji přerušíme na A nebo B se tak často nedíváme! Tentokrát se dřevěné pražce budou měnit na úseku Hlavní nádraží - I.P. Pavlova. Přestože by bylo dobré vést po jedné koleji také vlaky I.P. Pavlova - Pražského povstání. Je to vcelku nedomyslené mít náhradní autobusy na úseku Hlavní nádraží - Pražského povstání kde je to nedomyšlené pro vozíčkáře a matky s kočárky. Vlaky by to chtělo mít na pendlu nebo třeba tramvaje Vozovna Pankrác - I.P. Pavlova - Václavské náměstí - Bílá Labuť než autobusy XC.

1 9
možnosti
Foto

Dřevěné pražce jsou pouze v úseku I.C Florenc - Kačerov a vyměnit se musí, protože výhledově by buď moc vyschly, nebo začaly ve vlhkých částech tunelu naopak hnít. To by neprospělo upevnění kolejnic a současně by se výrazně zvýšil hluk při jízdě, což by pocítily i některé budovy nad mělce založenými tunely. Výměna pražců tomuto musí předejít, aby provoz metra byl vždy bezpečný.

Tj. na linku C se bude DPP dívat častěji ještě 8-9 let, protože přes 13 000 pražců na výměnu ještě čeká.

6 0
možnosti
LM

Jen mě zarážil titulek "opět".

Kdyby tam to "opět! nebylo, ani bych to neotvíral.

Myslel jsem, že to minule udělali špatně a tak to musí "opět" opakovat.

Novinařina je těžká práce, žel dělá se z toho manufaktura.

2 2
možnosti
Foto

A opět se bude opakovat ještě 8-9 let ;-), protože v součtu těchto výluk a nočních výměn pražců se ročně vymění jen cca 1 500 pražců. A pořád jich zbývá vyměnit přes 13 000.

Další opět bude o víkendu kolem 28. září.

2 0
možnosti
BS

Zrovna toto se mohlo udelat zacatkem korony, kdy skoro nikdo nikam nejezdil...

10 11
možnosti
PN

P86e35t24r 18N72o92v91á63k

1. 7. 2020 18:14

Bohouši, vy byste měl být v managementu DPP. Člověka, který dokáže během pár dní připravit výluku, zajistit projektovou dokumentaci, materiál, pracovníky, kteří se tam budou pohybovat v rouškách a kteří se stáhnou z jiných projektů a vše se vejde do stanoveného rozpočtu, firma potřebuje!

23 0
možnosti