- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ale stejně je pořád nejhorší trasa na světě jednoznačně Béčko!
Opravdu by byl problém ten autobus X-C dotáhnout až na Pankrác Jezdím ten úsek denně, na Pražského povstání skoro nikdo nevystupuje, ale na Pankráci se vyvalí 2/3 metra. Všichni co jedou na Pankrác to teď budou mít celý týden se zbytečným přestupem kvůli jedné stanici navíc.
a ty dřevěný pražce,,dají vesničanům na ohradu na kompost??
Dobrá zpráva, na několik stanic si budu moct sundat roušku.
Hlavně by měli posílit linku 125 v úseku z Jižního Města na Smíchovské nádraží. Ale jak čtu, s tím se nepočítá, na rozdíl od "okružní" linky 135...
Linka C a opět ji přerušíme na A nebo B se tak často nedíváme! Tentokrát se dřevěné pražce budou měnit na úseku Hlavní nádraží - I.P. Pavlova. Přestože by bylo dobré vést po jedné koleji také vlaky I.P. Pavlova - Pražského povstání. Je to vcelku nedomyslené mít náhradní autobusy na úseku Hlavní nádraží - Pražského povstání kde je to nedomyšlené pro vozíčkáře a matky s kočárky. Vlaky by to chtělo mít na pendlu nebo třeba tramvaje Vozovna Pankrác - I.P. Pavlova - Václavské náměstí - Bílá Labuť než autobusy XC.
Dřevěné pražce jsou pouze v úseku I.C Florenc - Kačerov a vyměnit se musí, protože výhledově by buď moc vyschly, nebo začaly ve vlhkých částech tunelu naopak hnít. To by neprospělo upevnění kolejnic a současně by se výrazně zvýšil hluk při jízdě, což by pocítily i některé budovy nad mělce založenými tunely. Výměna pražců tomuto musí předejít, aby provoz metra byl vždy bezpečný.
Tj. na linku C se bude DPP dívat častěji ještě 8-9 let, protože přes 13 000 pražců na výměnu ještě čeká.
Jen mě zarážil titulek "opět".
Kdyby tam to "opět! nebylo, ani bych to neotvíral.
Myslel jsem, že to minule udělali špatně a tak to musí "opět" opakovat.
Novinařina je těžká práce, žel dělá se z toho manufaktura.
A opět se bude opakovat ještě 8-9 let ;-), protože v součtu těchto výluk a nočních výměn pražců se ročně vymění jen cca 1 500 pražců. A pořád jich zbývá vyměnit přes 13 000.
Další opět bude o víkendu kolem 28. září.
Zrovna toto se mohlo udelat zacatkem korony, kdy skoro nikdo nikam nejezdil...
Bohouši, vy byste měl být v managementu DPP. Člověka, který dokáže během pár dní připravit výluku, zajistit projektovou dokumentaci, materiál, pracovníky, kteří se tam budou pohybovat v rouškách a kteří se stáhnou z jiných projektů a vše se vejde do stanoveného rozpočtu, firma potřebuje!