- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
že se pražský magistrát bude snažit urychlit opravy. „Měli jsme několik jednání s dodavateli a zkusíme
Tohle jste měli dělat při zadání zakázky! Teď jen doháníte co jste promeškali!
Každá druhá tramvaj končí a obrací v půlce... aby se aspoň trochu uvolnily ucpané ulice. Co kdyby se zrušily tramvaje úplně? tím by se ulice uvolnily ještě o trochu víc. Třeba to Krnáčové a Dolínkovi ještě dojde.
A to všechno kvůli tomu, že se v určitém úseku mají dát nové obrubníky, trochu jinak, než jsou teď. (A ještě podobných pár prkotin jako ostrůvky pro chodce a lepší lampy... stejně si tam všichni, chodci i řidiči, dávají pozor, jezdí pomalu a přecházejí opatrně. Takže celá ta akce a rozvrat MHD v celé oblasti na 9 měsíců je v podstatě nevynucená, žádná havarie tam není. Kdo si to vymyslel, patřil by na veřejný pranýř, aby ho kolemjdoucí mohli kamenovat. Nejdřív Krnáčová, pak Dolínek, pak ti architekti.)
Tak tohle se opravdu nepovedlo - Husitská, Českobrodská, Zenklova apod.
Mám pocit, že by se odpovědní pracovníci včetně primátorky měli svést pěkně MHD.
Primátorka by měla odstoupit.
A na magistrátu zastupitelstvo celý den řeší otázku, jestli by se z magistrály neměla udělat pěší zóna.
A co takhle na to najmout jinou firmu? Třeba z Číny tam jsou zvyklí makat 24.hodin denně. Tady v pátek v poledne se už nedělá a o víkendu taky ne. Stavební práce by netrvali do listopadu a koncem května by bylo hotovo.
Asi jsem zpovykaná, ale mám dojem, že na magistrátu se úmyslně snaží likvidovat cestující v Praze. Jsem z Libně, od ledna jezdím X25 na Palmovku, zvykla jsem si, nebyla jsem zpovykaná. Ale autobus jezdí na autobusák na Palmovce zadem. Ode dneška je to tam uzavřené. Nevím, zda ten, kdo schválil toto uzavření byl při smyslech. Autobusy, nejenom náhradní, ale i standardní linky, jezdí nyní z autobusáku přes Balabenku. Balabenka i bez toho zásahu je poměrně vytížená. Nyní, kdy je ta skvělá uzavírka, to tam kolapsuje. Semafor pustí 3-4 auta, takže nám se autobusem podařilo projet na třetí zelenou. Tramvaji úsek Palmovka-Bulovka trvá 5 minut, autobusu ve špičce 20 minut a více. Opravdu skvělá práce Já odvádět v práci takový výkon, tak bych tam už nebyla.
Přemýšlím, nač jsou jízdní řády, když stejně každá tramvaj a bus mají co měsíc jiné trasy, stačil by přibližný směr a interval, my už se do cíle nějak dokodrcáme.:)) Je to šajze, co tu ti machři z magistrátu dělají...
Dolínek jasně řekl,že doprava je jako voda a najde si přirozenou trasu.....Tak se může stát,že ten jouda pojede zítra do úřadu na loďce.