- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nechápu, jak Magistrát mohl toto schválit jako parkoviště.
Já jezdil pravidelně kolem krátce po otevření a sporadicky až do dneška. A v tomto bodě má TSK prostě pravdu, jestli jsem tam viděl současně parkovat pět aut, tak to byla absolutní výjimka - každý normální člověk se snaží zaparkovat na ČM u metra.
Takže je to klasická mediální pseudokauza.
Deniso Dvořáková!
Chodec nesmí přecházet vozovku, nalézá-li se ve vzdálenosti bližší než 50 metrů křižovatka s řízeným provozem, přechod pro chodce, místo pro přecházení vozovky, podchod nebo nadchod označené příslušnými dopravními značkami. Chodec nesmí překonávat zábradlí nebo jiné zábrany na vozovce.
Takže žádných 100 m!
No oni to sečetli, je to 50 metrů na obě strany a mysliteli v redakci tedy vyšlo 100 metrů :-)
Ha! Krasny priklad toho, ze v Praze veci zkratka nefunguji.
Chceme aby lide nechavali sva vozidla na P+R parkovistich a nejezdili dale do centra. A pak priklad Bechovic k dalsim trem ze severu a vychodu kde se parkuje na poli, nebo nefuguje odbaveni. A presne takovehle diletanstvi je az do oci bijici. Na jednu stranu Praha a m.c. imrvere sijou do ridicu a dopravni infrastruktury uvnitr mesta a na druhou stranu nebuduje nova P+R nebo parkovaci domy a o ta co ma se nestara.
Na P+R do Běchovic jsem jezdil po povodních v roce 2002 a začátkem roku 2003, kdy nefungovalo metro B na Černý most. Jezdila tam extra linka Běchovice - Masarykovo nádraží - byly na ní nejčastěji nasazené tehdy nově zaváděné Elefanty. Tenkrát tam pár aut stávalo, jinak od té doby kdykoliv jsem náhodou jel okolo, tak bylo prázdno ...
A hlavně - co dělá P+R parkoviště v Běchovicích - vesnici za Prahou?
P+R má být na kapacitní MHD s rychlým přístupem do dalších částí města a ne někde odkud to např. na Pankrác trvá 50 minut..
https://mapy.cz/s/curuhepafa (zvoleno úterý v 7:57)
Ale v centru jste vlakem za 20 minut. Problém je, že pokud jedete od Kolína, tak než se dostanete do Běchovic, musíte strávit ve spicce tak 20 minut na Ceskobrodsky. Pak to pro mimopražský ztrácí smysl. Naopak je ale správně, že v Bechovicich u nádraží stavějí parkoviště, tak jak je to normální všude v Evropě. Bohužel Běchovice jsou výjimka a proto Ceskobroska vypadá, jak vypadá.
Nějak jsem nepochopil smysl tohoto článku.
1) Toto parkoviště nikdo nevyužíval, ani když tam ještě nebylo nové nádraží.
2) Doprava je tam sice hustá, ale když kousek dál svítí červená, tak to lze v pohodě přejít
To redaktoři iDnesu už nemohou informovat o závažnějších problémech, jako např. uzavření silnice Koloděje - Dubeč na 3 týdny, ktera způsobila v Bechovicich a okolí naprostou dopravní kalamitu. O tom, jak je TSK neschopná informovat o takovychto uzavírkách dopředu? O tom, jak TSK nedokáže ani opravit useky, které byly poničené dopravní nehodou a škodu mohou bez problémů vymáhat po pojištovnach? O tom jak TSK minimálně reklamuje zfušované opravy? Radši se tu řeší přechod po kterém nikdo nechodil a chodit nebude. Kocourkov.
No jo, také jsem si všiml, že ten semafor tam z čista jasna zmizel, tak už aspoň víme proč. Ale mají pravdu v tom, že tam opravdu skoro nikdo neparkoval a bývalo to vždy skoro prázdné, dokonce už to tam celkem zarůstá křovím. Ale ten druhý přechod řekl bych bude do 50 metrů.
Ten druhý přechod je 107m daleko, měřeno mezi jejich osami.
Pokud vím, tak o toto parkoviště měla zájem jedna nákladní doprava s tím, že pomůže s výstavbou s P+R u nového nádraží.
Další je sice do předepsané vzdálenosti 100 metrů, takže by chodci měli zamířit k němu, aby se vyvarovali pokutě.
Kdo šíří tuhle lež? Někdo z TSK?
§ 54
(1) Je-li blíže než 50 m křižovatka s řízeným provozem, přechod pro chodce, místo pro přecházení vozovky, nadchod nebo podchod vyznačený dopravní značkou "Přechod pro chodce", "Podchod nebo nadchod", musí chodec přecházet jen na těchto místech. Na přechodu pro chodce se chodí vpravo.
(2) Mimo přechod pro chodce je dovoleno přecházet vozovku jen kolmo k její ose. Před vstupem na vozovku se chodec musí přesvědčit, zdali může vozovku přejít, aniž by ohrozil sebe i ostatní účastníky provozu na pozemních komunikacích. Chodec smí přecházet vozovku, jen pokud s ohledem na vzdálenost a rychlost jízdy přijíždějících vozidel nedonutí jejich řidiče k náhlé změně směru nebo rychlosti jízdy.
(3) Jakmile vstoupí chodec na přechod pro chodce nebo na vozovku, nesmí se tam bezdůvodně zastavovat nebo zdržovat. Nevidomý chodec signalizuje úmysl přejít vozovku mávnutím bílou slepeckou holí ve směru přecházení. Chodec nesmí vstupovat na přechod pro chodce nebo na vozovku, přijíždějí-li vozidla s právem přednostní jízdy; nachází-li se na přechodu pro chodce nebo na vozovce, musí neprodleně uvolnit prostor pro projetí těchto vozidel. Chodec nesmí vstupovat na přechod pro chodce nebo na vozovku bezprostředně před blížícím se vozidlem. Chodec musí dát přednost tramvaji.
(4) Chodec nesmí překonávat zábradlí nebo jiné zábrany na vozovce.
Navíc ten druhý přechod není ani do 100 m je to přesně 107 m mezi středy a 103 m mezi nejbližšími kraji..