- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Zranil se jeden člověk"? A proč to dělal? Jako protest proti té nehodě?
Diskuze o pražských tramvajích bez docenta Drdy je dost nuda.
A ví zde někdo, zda "nestihl" zabrzdit středočeský řidič motorového vozidla nebo řidič kolejového vozidla?
U obou těchto množin řidičů je to v Praze naprosto běžný "kolorit".
Evidentně nejsi vůbec obeznámen s danou problematikou.
Ale zato se mu to rozhodně (časově) vyplatilo, nepočkat na další zelenou.
Když jsem byl malý, tak auto na boku znamenalo už hodně silný náraz. U dnešních vysokých krabic stačí se o to auto jen opřít.
Když jste byl malý, tak náraz do boku dřív auto rozpáral na tři kusy, než aby se převrátilo.
Linka 9 byla odkloněna přes zst. Zborovská - Jiráskovo náměstí - Myslíkova, linky 12, 15, 20 dále přes zst. Národní třída - Národní divadlo. Ze zst. Jiráskovo náměstí bylo možné do zst. Arbesovo náměstí a Švandovo divadlo využít linky 176.
Stredocesi jsou zvykli projizdet krizovatky na tmave oranzovou...jenze v Praze jsou semafory nastaveny trosicku svizneji.
Červená 90 vteřin, zelená 10 vteřin aspoň na I.P. Pavlova uvítal bych 70 vteřin a 20 vteřin.