VH

Vzpomínám na tu dobu, kdy se veřejnost ptala, jestli ty slavné rakouské razicí štíty budou pokračovat z Motola rovnou na letiště a magistrát odpovídal, že to není možné, protože se v nejbližší budoucnosti přesunou na budování trasy D, která je prioritou.

Reznou někde v Počernicích, jedtli už nejsou ve šrotu, s trasou D to vypadá tak, jak to vypadá, metro na letiště odpískali, tam se ani nedivím, "rychlodráha" se možná postaví do Dejvic a z Veleslavína dál, tunelu mezi Veleslavínem a Dejvicemi se nedožijí vnuci našich vnuků, stejně jako dokončení obou okruhů a paralelní dráhy na Ruzyni.

Jak Béma nemůžu vystát, aspoň Blanku dokázal prosadit.

JH

No a spojení na letiště a Kladno je snad věcí magistrátu? Paralelní dráha na Ruzyni zdá se nebude potřeba, boom letecké dopravy je pryč.

Člověk se musí zasmát co Hřib plácá za nesmysly, právě Hřibova garnitura byla ta, která výstavbu déčka pozdržela a významně prodražila, přičemž naprosto zpackala výběrka, což se řeší dodnes... A že za něj došlo k zahájení výstavby je také jen taková potěmkinova vesnice, kdy akorát chvilku před volbama stříhnul pásku u dávno existující štoly..

TH

Doufám, že se podaří od nemocnice Motol prodloužit trasu A až na Zličín přes stanice Bílá Hora - Sídliště Řepy - Zličín - Západní Město a B pak mít Zličín - Depo Zličín - Západní Město a Stodůlky - Západní Město. Dále potřebujeme u stanic metra a u nádraží mít P+R parkoviště, dále mít více BUS pruhů a případně uzavřené ulice s povolením pouze pro residenty, taxi, IZS, MHD a pro ubytované. V Praze by to chtělo okružní tramvajovou linku O v trase ANDĚL - Malostranská - Náměstí Republiky - ANDĚL tak trochu jak jezdí 5 a 15 přičemž úsek Malostranská - Letenské náměstí - Strossmayerovo náměstí - Náměstí Republiky by měla linka jezdit jako 12, 26. Dále by to chtělo autobusovou linku 179 v trase NOVÉ BUTOVICE - CHODOV a 192 HRADČANSKÁ - LETŇANY.