- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hehe, a vybira se stavebni firma nebo si znamy znameho narychlo zaklada firmu "specializujici se na opravy mostu s letitou praxi u nas i v zahranici" jakou svet nevidel?
700 let stačil Pražanům jeden most a teď najednou jich musej mít buhvíkolik.
Doufejme,že nebudou čekat,až jim vyrostou stromy na ty klády. Když tam můžou chodci a cyklisti,tak by město mohlo zavést rykša mhd linku.
Docela prdel na to že TSK neví / není schopna dohledat kde za rok utopila přes půl miliardy. Alě běda jak se soukromá firma utne v DPH, nebo si do nákladů dá toalěťák na celý rok najednou - to se finančák může potento.
Doufám že ho celý nabílí vápnem a ze severu podepřou smrkovými kmeny, jako to udělal Jára Cimrman v zaostalé škole v Haliči.
Na opravu staticky narušeného mostu tendr asi tak za týden a jeho vyhodnocení mezi svačinou a obědem? To si děláte srandu?
Na podepření kládama to bude stačit. Jen to zaonačí kdyby se to začalo bortit aby se to mělo o co opřít a dají tam nějaká čidla. 90 let na most kašlali nemohli se k ničemu dokopat a najednou je oprava do týdne v akci. I když hodně omezená. Já bych ten most odstřelil a nechal postavit větší, moderní a hezký. Nejde udělat z každé trosky kulturní památku.
Myslíte si, že midibusová linka X25 bude mít smysl? Nebude náhodou jezdit prázdná? Vždyť nikam skoro nepojede!
Přívoz P7 v pořádku, přívoz P8 špatný a chtěl by to náhradu nic proti X156 a X201, ale co takhle X6 Palmovka (B) - Nádraží Holešovice (C) s běžnými autobusy SOR NS12.
Kolik nás ta sranda bude stát?
Pochybuji že někdo najde odvahu tam pustit tramvaje s váhou x tun na nápravu...
Kdo se bojí, nesmí do lesa.
Politik musí umět nést riziko - a kdyby náhodou most přeci jen spadl, hodí se to na firmu, která dělala provizorní opravy.