- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kolik % z jizdenky pujde Rittigovi nebo Redlovi?
Povozíme se a budeme se kochat vyhlídkou na čističku.
Doteď se cestou mezi oběma body můžete kochat bezdomovci u metra. Dvakrát.
nemají dokončenou D0 a vymýšlí další cipoviny
Další, co nechápe, že D0 staví stát
Lanovka za mě dobrá, řešení Olgoj Chorchoj hezčí než vítěz. Ale proboha, na co tak naddimenzované? Má to být jako vesnická stanice vlaku. Perón, stříška, lavička, nazdar. Tohle je zas marnivost a bezúčelnost a la Patrik Kotas. Design lepší, ale za dvě miliardy? Na co?
2 miliardy je cena za 2 mosty přes Vltavu.
Proto mne to malinko děsí.
V té oblasti by mosty ústily do zoo nebo do skály.
Idea lanovky za mne Ok.
Že teď lidé mezi podbabou a Bohnicemi tolik nejezdi je dano tím že je blbe spojení.
Nicmene mne zaráží že se vybralo řešení v té nejdražší technické specifikace které je v Alpách jen na těch výšepoložených vrcholcích se dvěma nosnymi lanami.
Ja jsem naopak rád, že se vybralo kvalitní řešení. Vzpomeňme na Ještěd.
Asi je všem jasné, že to je investice, která se nikdy nevrátí.
Kolik lidí jde pěšky nebo jede mhd z Bohnic na Podbabu za den?
Tak vezmeme to pragmaticky. Z Podbaby do Bohnic se dá dojet MHD v současnosti dvěma směry. Buď tramvaj na Vltavskou s přestupem a metro a bus nebo přívozem na Zámky a busem. Oboje je poněkud komplikované. V tomto případě je lanovka super. Je potřeba to ale vzít z té stránky, kolik Podbabcanu chce jet do Bohnic a obráceně. Myslím si, že ten objem je tak malý, že výdaj na takový projekt je mrháním peněz českých plátců daní. A kdybych to vzal jako turistickou atrakci, tak ano, ale za peníze soukromého investora, který by pak vybíral tržní jízdné
Kapacitně spojí.... 2300 lidí za hodinu, i kdyby to bylo v JEDNOM směru, je to zhruba12 tramvajových souprav - tedy jedna za 5 minut
V Praze jsou už všechny problémy vyřešeny a potřebné stavby zrealizovány.... Městský okruh hotový, metro téměř všude - na letišti se kříží s vlaky, kde není jezdí tramvaje, silnice/ulice rovné a vystavené, vodovodní síť nikde neteče, školy moderní, parkoviště "lákaji" motoristy, aby zaparkovali zrovna u nich.....
Tak můžeme přebytky utrácet za moderní koncertní síně, lanovky, chytré, tedy smart, nabíjecí "lampy" pro elektromobily v ulicích na sídlištích ....
...silnice/ulice rovné a vyspravené...