Diskuze

Lanovku z Podbaby do Bohnic postaví podle návrhu Britů, bude mít tři stanice

Budoucí lanová dráha Podbaba – Troja – Bohnice získala konkrétní podobu. Vítězem mezinárodní architektonické soutěže se stalo londýnské studio William Mattews Associates, které stojí také za návrhy londýnské lanovky nebo modernizací nádraží London Bridge. Lanovka obslouží až 2 300 lidí za hodinu, město vyjde přibližně na dvě miliardy korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TS

T94o82m 30S43e25h19n62a22l

5. 8. 2022 16:15

Kolik % z jizdenky pujde Rittigovi nebo Redlovi?

0 0
možnosti
VM

Nevím, naco. Jen vyhozené peníze.

1 0
možnosti
AU

Povozíme se a budeme se kochat vyhlídkou na čističku.

2 0
možnosti
TB

Doteď se cestou mezi oběma body můžete kochat bezdomovci u metra. Dvakrát.

0 0
možnosti

nemají dokončenou D0 a vymýšlí další cipoviny

1 1
možnosti
TB

Další, co nechápe, že D0 staví stát

0 0
možnosti
JL

J84a55n 12L93o87m

3. 8. 2022 10:29

Lanovka za mě dobrá, řešení Olgoj Chorchoj hezčí než vítěz. Ale proboha, na co tak naddimenzované? Má to být jako vesnická stanice vlaku. Perón, stříška, lavička, nazdar. Tohle je zas marnivost a bezúčelnost a la Patrik Kotas. Design lepší, ale za dvě miliardy? Na co?

1 0
možnosti
JH

2 miliardy je cena za 2 mosty přes Vltavu.

Proto mne to malinko děsí.

2 0
možnosti

V té oblasti by mosty ústily do zoo nebo do skály.

1 0
možnosti
JH

Idea lanovky za mne Ok.

Že teď lidé mezi podbabou a Bohnicemi tolik nejezdi je dano tím že je blbe spojení.

Nicmene mne zaráží že se vybralo řešení v té nejdražší technické specifikace které je v Alpách jen na těch výšepoložených vrcholcích se dvěma nosnymi lanami.

1 0
možnosti

Ja jsem naopak rád, že se vybralo kvalitní řešení. Vzpomeňme na Ještěd.

1 0
možnosti
MS

Asi je všem jasné, že to je investice, která se nikdy nevrátí.

Kolik lidí jde pěšky nebo jede mhd z Bohnic na Podbabu za den?

4 0
možnosti
AP

Tak vezmeme to pragmaticky. Z Podbaby do Bohnic se dá dojet MHD v současnosti dvěma směry. Buď tramvaj na Vltavskou s přestupem a metro a bus nebo přívozem na Zámky a busem. Oboje je poněkud komplikované. V tomto případě je lanovka super. Je potřeba to ale vzít z té stránky, kolik Podbabcanu chce jet do Bohnic a obráceně. Myslím si, že ten objem je tak malý, že výdaj na takový projekt je mrháním peněz českých plátců daní. A kdybych to vzal jako turistickou atrakci, tak ano, ale za peníze soukromého investora, který by pak vybíral tržní jízdné

4 0
možnosti
DN

Kapacitně spojí.... 2300 lidí za hodinu, i kdyby to bylo v JEDNOM směru, je to zhruba12 tramvajových souprav - tedy jedna za 5 minut

0 0
možnosti
DN

V Praze jsou už všechny problémy vyřešeny a potřebné stavby zrealizovány.... Městský okruh hotový, metro téměř všude - na letišti se kříží s vlaky, kde není jezdí tramvaje, silnice/ulice rovné a vystavené, vodovodní síť nikde neteče, školy moderní, parkoviště "lákaji" motoristy, aby zaparkovali zrovna u nich.....

Tak můžeme přebytky utrácet za moderní koncertní síně, lanovky, chytré, tedy smart, nabíjecí "lampy" pro elektromobily v ulicích na sídlištích ....

6 1
možnosti
DN

...silnice/ulice rovné a vyspravené...

0 0
možnosti