Diskuze

Trolejbusy Škody Electric v Budapešti dobře slouží, Maďaři chtějí další

Plzeňská Škoda Electric získala další zahraniční zakázku, do maďarské Budapešti dodá 21 trolejbusů s bateriovým pohonem. První vozy začnou přepravovat cestující na konci letošního roku, poslední do poloviny roku 2019.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Polský výrobce autobusů Solaris je na prodej. Tady by měla Škoda Electric zpozornit. Protože pokud to někdo koupí a přivede záměrně do kopru, aby tady mohl prodávat svoje výrobky, přijde o důležitou část, ze kterých se ty trolejbusy vyrábí.

Že to není nemožné, se ukázalo u kdysi největšího výrobce autobusu v Evropě a i ve světě maďarského Ikarus, který zanikl v roce 2007.

Důvod prodeje je, že se jedná o rodinný podnik, současný majitel je nemocný a na jeho ženu je už toho hodně.

O výrobce autobusu se zajímají Turci a Číňané.

0 0
možnosti

Proc zamerne? Uprime, Ikarus byl dost s vyvojem pozadu, o jeho vyrobky nebyl takovy zajem...

1 0
možnosti

Věřím tomu, že v letech 2021 - 2039 nakoupí také DPP trolejbusy a zavede je do míst hůře dostupných pro tramvaje.

Navíc trolejbusy splňují více podmínky autobusu a mohou snaž jezdit také za hranice hlavního města Prahy. Bylo by také snadnější číslování 300 - 750, 900 - 946, 950 - 980. Co vím tak DPP chce spíše elektrobusy s číslováním 51 - 68. Není mi tak úplně jasné číslování nočních linek jestliže nějaké vyjedou a třeba i u tramvají jak chce mít DPP označené regionální tramvaje jestli 31 - 39, noční 81 - 89.

0 0
možnosti

J75a74k27u73b 61Č95u46b96a

5. 4. 2018 17:00

Zde se neřve, že polské výrobky jsou šunt. Jo aha, nejde o potraviny, které vyrábí taky Agrofert.

1 1
možnosti

Ony taky šunt nejsou (i po milionu km ve městě bez generálky nevžou, nezernou, nezdechají), ostatně stejně jako ty potraviny. To jen normy (a zákazníci jdoucí jen po ceně) umožňují do ČR jako potravinu (tedy dráže) prodat i to, co by šlo doma prasatům. A když můžete něco prodat za 100, prodáte to dobrovolně za 50? Těžko...

2 0
možnosti

tak konečně něco jiného než montovna - tomu říkám dodávka přidané hodnoty s adekvátním bujónem navrch [>-] R^

5 0
možnosti

Pravda je, že o montovnách nejvíc mluví ti, kteří by v nějaké rádi pracovali.

2 5
možnosti