MB

Další nesmyslné dotační rozdíly. Jak můžou komerčně pronajímat auto na dotaci, když např. fotbalový klub v případě pořízení umělé trávy na dotaci nesmí toto hřiště pronajímat komerčně??!!

To znamená, že to auto vlastně ani nepotřebují.

DK

na každou náves, na nákup, k lékaři, na úřad...

PN

Další dotační nesmysl, který nebude mít dlouhého trvání.

MK

Sdílená auta, to zní pěkně. Ve stanovený termín vyzvednete vůz na parkovacím místě (před radnicí?) kde vám úředník vydá klíče které po jízdě zase vrátíte. To lze v případě kdy je jízda dopředu plánovaná (lékař) ale když ho budete akutně potřebovat tak začne platit Murphyho zákon a vůz je nedostupný, zabukovaný někým jiným.

PD

To je zase matematika. Cesta z Touškova do Prahy místostarostu vyšla se spalovákem na 600,- a s elektromobilem na 90,-? To už je fakt demagogie, aneb srovnávání jablek s hruškami. 100km za 600-, odpovídá ceně za palivo a amortizaci vozidla. U elektromobilu závisí na tarifu, ale po dálnici elektroauto jede za cca. 20kWh/100km, tzn. elektřina by musela být za 4,50 za kWh (takový tarif chci :-) A amortizace je kde? Nebo snad elektromobil mají zdarma a nepotřebuje žádnou údržbu?

FH

Já bych tedy 4,50 Kč za 1 kWh nechtěl, to je drahé. Teď mám 3 Kč za 1 kWh (včetně DPH a poplatků), což je pořád ještě předražené. Až mi skončí fixace, přejdu na spotové ceny a dostanu se v průměru někam na 2,50 Kč za kWh komplet. Obec to může řešit podobně.

Teď tedy jezdím (pokud nesvítí sluníčko) zhruba za 0,60 Kč / km, výhledově to bude 0,50 Kč / km.