Diskuse k článku
Tuny betonu, kilometry kabelů. Podívejte se, jak se staví tunel u Plzně
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
R92u35d79o86l68f 77S32t33a27r85y 6678437338Pro srovnani Gotthartunnel https://www.youtube.com/watch?v=qDSCtXvL51o |
![]() |
R26u76d15o22l21f 35S93t76a81r69y 6938577318Gotthard autem https://www.youtube.com/watch?v=ljx-XiKTiAM |
![]() |
T79o98m77á50š 81H33o42r91á57k 8780905696359Jak to teď bude s původní tratí? Zůstane celá jako záloha nebo zůstane jen úsek, který by umožnil cestu vlakem z Radnice do Plzně? |
![]() |
T80o86m87á21š 85H25o41r30á52k 8460885356949Případně z Radnice do Rokycan. |
![]() |
V58á58c86l20a64v 85Š38ů46c97h32a 7550756131433Z Chrastu do Plzně na kole. Koleje vytrhaji a zasypou to pro cyklostezku. Prý...nevím, jen jsem to někde slyšel. |
![]() |
P10a40v67e96l 24H51l84a53v17s87a 4699824779268Původní trať v části Chrást-Doubravka bude snesena. Z Radnic se do Plzně bude jezdit přes Ejpovice, plánují se přímé vlaky bez přestupu. Časově to bude rychlejší než teď s přestupem v Chrástu. |
![]() |
Z10d36e62n87ě25k 85W73o83l15f 9471230147415Jediné co se mi nezdá je to obložení tunelu. Je to nutné? |
![]() |
R87o82m64a41n 45S81t81o41n88e84k 1489743829191kde vidíte obložení ať se dívám jak se dívám žádné nevidím ? |
![]() |
Z15d50e97n49ě81k 18W21o45l70f 9691670607275V textu: U kyšického vjezdového tunelového portálu je v těchto dnech hodně rušno. Stavbaři očišťují místy až 20 metrů vysoké boční stěny a usazují na ně definitivní obložení. To uvidí cestující z vlaku. Představil jsem si pod tím něco podobného jako je např. v Blance. |
![]() |
R68o26m35a30n 82S19t20o96n69e52k 1569343119951už vás chápu, mam dojem že to obložení je vidět na obrázku č.2 ale nejsem se jistý |
![]() |
S84t21a50n23i22s41l75a68v 42K17r96e41j95c29a51r 6217936733834Jen přeji stavbařům, aby se vyvarovali těch zaměstnanců jež se podíleli na průserech tunelu Blanka |
![]() |
R64o22m24a63n 63S65t65o72n22e44k 1979513259791proč by se nemohlo jednat i o politické pochybení ? |
![]() |
J22i36ř34í 30P56a55r28k50a10n 3826274330508Obložení není v tunelu ale na stěnách zářezu směrem od Ejpovic.Nutné to asi technicky není, ale teď tam byly stěny z betonových pilotů což žádná krása není. |
![]() |
F22r89a54n58t57i81š50e45k 82K69r57m85í56č55e68k 9630338431650Pravděpodobně nejdražších 10 minut zrychlení. |
![]() |
P80e61t83r 92Ž27á90k 1478282645239No je to zrychlení téměř o polovinu stávajícího času mezi Plzní a Rokycany...Takže smysl to má. |
![]() |
M21a41r45t40i24n 52M82i66k84u49l68i74č43k38a 2668760439988Těmhle lidem to nemá cenu vysvětlovat, to jsou věční mrzouti a nikdy nebudou spokojení, kdyby tunel nebyl, bude nadávat, když tunel je nadává........ |
![]() |
J98o59s86e75f 48H61l51i88n38o95m37a67z 3200634843318Na tento příspěvek jsem čekal. Projeďte se někdy vlakem. |
![]() |
T70o38m21á55š 42M13o85r95a47v93č96í16k 3277556363505Jaké by to mělo mít "zrychlení", aby se to vyplatilo? Tunel je cca 4 km dlouhý. Tipuji hodinu, dvě? |
![]() |
J57a48n 29S15l36a45d91k83y 7888346247857Jen tak mimichodem, tunel pod Chlumem byla Nacesova ulitba Plzni za to, ze nebude stat tunel Praha Beroun, ktery by usetril asi 50min. Takze toto prilis velky smysl podle me nema, narozdil od tunelu. |
![]() |
M39a27t39e14j 89F22i66l38i64p 9862654956To by mě zajímalo, jak na trase Praha - Beroun ušetříte 50 minut, když to teď trvá z Prahy do Berouna 37 minut. |
![]() |
R72o90m37a54n 63S44t71o81n69e86k 1199713449781ještě že takoví lidé jako vy neřídí modernizaci tratí, jinak by jsme jezdili Praha-Ostrava pořád 6 h. místo dnešních 3:30 h. |
![]() |
P94a35v45e37l 66V18a87n98ě65č30e63k 4914263151871To je porad dokola co? A, ze uz tech clanku o tomhle tunelu tu bylo spousta. |
![]() |
V97á84c69l81a33v 41N45o18v47o29t53n62ý 6416252526172Vynásobte si těch 10 min počtem vlaků a vyjdou vám několik hodin denně, co se ušetří. |
![]() |
M67i69r20a 26J41a91n36í30k 5573174725345krát pocet cestujicich... |