- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ten, kdo projektoval tyto ostrůvky v Holýšově u Lidlu, musel být podplacen betonovou lobby, jinak si nikdo nedovede vysvětlit jejich účel. Nákladní auta se protáhnou tak tak, kombajn musí po trávníku. Vypadá to, jako by tam byl přechod pro chodce, ale ten není vyznačen, protože zřejmě neodpovídá normám a chodci riskují při přecházení.
A všiml si vůbec řidič že se účastníl "nehody"?
Z náklaďáku není vidět doprava dolů a kdo se zatoulá do othoto místa pod vlivem "absolutní přednosti chodců" ten spáchá sebevraždu..
Nevím nic o tom, jak celá kolize ve skutečnosti proběhla a kdo nese hlavní vinu, ale i na základě této události by mne moc zajímalo, kolik škod na majetku a životech již tyto slavné "bezpečnostní" ostrůvky způsobily. Jako by nebyly bezpečnější způsoby, jak zpomalit vozidlo, než postavit do jízdního pruhu nebezpečnou překážku...
Ne nadarmo je každý druhý rozvoraný na maděru. Ale je to asi dobrý byznys, Franta to z prefabrikovaných dílců sfoukne razdva. To třeba pořádné osvětlení rizikových míst by stálo víc a nic se ba tom netrhne.
Nechápu, jak se v "civilizované společnosti" může běžně dostat do kontaktu 10leté dítě a mnohatunové rychle se pohybující monstrum. Skutečnost, že tenhle hnus dnes okupuje naše ulice, je jedním z největších případů spáchaného násilí v dějinách lidstva.
Náklad patří na železnici. Přeprava skrze ulice obcí má být natolik zpoplatněna, aby se přeprava po železnici vyplatila. Tečka.
a na nadrazich postavime centralne vsechny supermarkety a obchody
Hmm Liazka, s tou jezdí snad jen NašiVaši, nebo vzácně soukromý stavebník. Možné je, že šofér o kolizi ani nevěděl. Pokud hoch vešel do vozovky a narazil do boku auta nebo přívěsu. Mě se něco podobného jako malému stalo, naštěstí mě zadní blatník náklaďáku odrazi zpět na chodník. Řidič to ale zaregistroval. Zastavil a odvedl mě domů. Já měl odřený loket a doma jsem jich ještě pár schytal. Jako lekce k nezaplacení. Dával jsem si od té doby zatracený pozor než jsem vstoupil na ulici.
Víte, lidé kdysi vynaložili značné úsilí, aby džungli přeměnili v místo vhodnější k životu. Výsledkem této činnosti je bohužel všudypřítomné prostředí, které je ještě méně přívětivé než džungle.
Mně zaujal ten středový ostrůvek.... Jsem z Plzně a máme tu několik míst, kde se v rámci snahy podpořit chodce rozšířil ostrůvky tramvají, udělal středové ostrůvky.... A teď se v těch místech ucpává doprava, chodci v nejlepším případě čichají výfukové plyny a když projíždí velký náklaďák, míjí lidi na kraji o pár decimetrů...
Na tom, jestli je řidič vinný nebo ne to pochopitelně nic nemění, jen by možná stálo za úvahu, jestli leckteré tyhle "pomůcky" pro chodce chodcům spíš neškodí.
Neexistuje žádný rozumný způsob, jak tolik dopravy procpat ulicemi. Ta monstra tam zkrátka nemají co dělat.
No, kdoví jak to bylo.. třeba hoch nějak kličkoval, nečekaně vstoupil do vozovky..víme, jak je to s dětmi.. :(
A co to mění?Měl i tak poskytnout první pomoc a ne ujet.
Já teda nevím, školy na to nemám, ale mě jestli mě osobně na silnici nebo dálnici někdo nevadí, tak jsou to kamioňáci. Myslím, že nejvíc nebezpeční jsou závodníci, kteří nejsou schopní (nejen) za kamiónem jet v klidu až tam, kde je dobře vidět a dá se bezpečně předjet... Jestli kluka neviděl, tak nemá šanci náraz zaregistrovat. Jestli ho viděl a ujel, tak ať shnije v pekle...
Nebezpecny ke kazdy blbec za volantem