- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Panattoni asi zapomněli zajít nejprve s obálkou na radnici. Taková chyba....
Kdysi bývala v Plzni jedna velká firma. Ta se jmenovala ŠKODA. Už je to dávno co zaměstnávala 35000lidí. Tam pracovali generace šikovných lidí. Dnes firma pro jistotu nemá ani muzeum. Jsou v bývalém areálu prázdné velké haly. Vyráběly se tam třeba lisy, cukrovary, gumárenské stroje,... (v té jedné hale) ale to je pak moc jednoduché. Na "justice" se dozvíte, kdo byl dobrý hospodář.
Na všechno se dá udělat vyjímka. Máš kamarády a peníze? Klidně místo kulturáku...
Jinak z článku - "Náměstek tvrdí, že v oblasti nyní platí na podobné vetší projekty v oblasti stop stav." - takže teda můžeme zahodit územní plány?
Jediná role města je zajistit funkční infrastrukturu, díky tomu že to nezvládá tak se bude zakazovat ekonomická činnost?
Takhle by historicky tady nebyl pivovar, protože samozřejmě způsobil dopravu, Škodovka, nic, ideálně by tu takhle nebylo celé město, protože život a práce znamená dopravu... Ach jo... Konec města někde na Borských polích a tam nejsou schopní postavit pár silnic...
Jenže, jak dlouho ten stpostav potrvá? Nejspíš do té doby, než někdo hodí větší balík vlivným osobám!
Dělají si srandu? Tak co tam jako podle magistrátu má být, čisté nic?
Vždyť už tam průmysl historicky byl, celou dobu ekologové řvou ať se využívá brownfield, a když se to má stát , tak to zase nejde?
Z křižovatky u Marka si dělá město problematický bod samo, dávno měl být aspoň zadní sjezd do Podnikatelské od přivaděče, aby na kruháč nemusel úplně každý...
Vypadá to, že je složitější vyasfaltovat silnici než postavit nové technologické centrum.
Jenže Panattoni je jen firma, která staví haly a následně je pronajímá. Takže co se tam bude dělat, může být jen jejích zbožným přáním. A jak píšu níže. 600 kamionů denně v technologickém centru? Vtipné. Plánuje se tam normální sklad, kde bude větší podíl robotů. To je ta "technologie".
Takže ubytovny plné zahraničních dělníků to je v pořádku, ale moderní technologický areál zaměřený na robotizaci už ne? To je vskutku zajímavá strategie do budoucna. Není to proto že by se plzeňskému pivovaru snížil odbyt, neboť roboti jak známo plzeň nepijí?
Jenže jedna věc je prezentace, druhou realita. Sama firma přiznává 600 kamionů denně. Realita bude téměř jistě větší. A teď mi řekněte. Která hi-tech firma, zaměřující se vývoj a zaměstnávající vysokoškoláky potřebuje tolik kamionů denně. Realita bude taková, že je bude normální montovna, kde se slíbí nějaký vývoj, který se ale "bohužel" nepodaří realizovat. Důvod se vždy nějaký najde.