Po ukončení Taneční konzervatoře v Praze v roce 1948 prošel Miloslav Kydlíček dvouletým angažmá v Košicích, období vojenské služby strávil v Armádním uměleckém souboru Víta Nejedlého.
Po jedné sezoně v ostravském divadle (1951/52) nastoupil roku 1952 jako sólista baletu Divadla J. K. Tyla. Jeho první plzeňskou rolí se stal Tybalt v Romeovi a Julii v témže roce.
Mezi velké baletní postavy Miloslava Kydlíčka patřil také titulní Don Juan v baletu CH. W. Glucka, Šándor v Jánošíkovi, Mrtvý milý ve Svatebních košilích J. Nováka, Rudovous v Labutím jezeře, Kníže Potockij v Bachčisarajské fontáně, Maur v Petruškovi či Starý klaun v Buratinovi K. Odstrčila.
Poslední inscenací, na níž se v závěru své téměř čtyřicetileté taneční dráhy podílel, byl Špalíček Bohuslava Martinů, jenž měl premiéru v červnu 1990.
Miloslav Kydlíček byl znám i mimo divadelní prkna. Od roku 1964 vedl kurzy společenského tance, uznání v celostátním měřítku sklízel amatérský taneční soubor, který vedl od roku 1977.