- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No to budou budoucí radní "rádi", až jim skončí životnost třetiny vozového parku téměř současně a dotace nebudou. Ale takové dotační kraviny dělají i jinde (Ostrava či Brno v autobusech). Protože plánovat od počátku "rozptyl" najetých km tak, aby byly na vyřazení postupně, se jaksi nenosí...
Vozový park se obměňuje průběžně, jedinná jednotnější série vozidel je právě těch 15 SORek. Viz: http://www.trolejbus.cz/index.htm Od chvíle co se koupily vozy 21Tr je interval zhruba 2 roky.
Na rozdíl od většiny jiných tahle dotace smysl má.
Pomsta z Libchav, aneb jak zruinovat kvalitu cestování MHD.
ono je to dost jedno, pokud nesáhnete po Volvu nebo Mercedesu, pak SOR /Škoda - Iveco je stejný lowend