Diskuze
Spor, jak spojit pardubické nádraží s Duklou, se snad rozhodne v březnu
Děkujeme za pochopení.
J17a63n 96T79a78r70a12b44a
Lávka je nepohodlná, podchod bude plný voňavých dřímajících občanů. Navrhuji kabinovou lanovku. Turistická atrakce a bezpečná k tomu. Pochybuji, že by vyšla dráž než podchod. A ještě jako atrakce přinese městu turistický ruch.
J69a25r95o60s76l76a40v 77J46o23n60á38š
Jako myšlenka zajímavé, ale pochybuji, že by projížďka lanovkou nad nádražním kolejištěm a vedle Parama byla pro turisty atraktivní. A pro cestující by to bylo dost krkolomné řešení.
Z19d39e65n32e68k 44S88i83t88i54n31a
Toto spojení jako obchvaty se zde staví min 40 let a vzhledem k nesourodému zastupitelstvu a hájený hokej se tohoto spojení v doohledné době nedočkáme. Jinak preferuji prodloužení podchodu. Bude to vznešenější a levnější.
J10a85n 33V92r63a44b87e92c
Prosazování lávky naprosto nechápu.
Ať se někdo dojede podívat např. do Ostravy, jak takové lávky po pár letech vypadají...no "krása".
Naopak v jiných městech -Brno, nově Plzeň, jsou podchody a vše bez problémů funguje.
Já nevím, proč my musíme vždy stavět něco jak v 18.století.
I ta naše východoČeská Třebová při přestavbě nádraží udělala zároveň podzemní parkoviště. Z těch se při aktuální přestavbě přednádraží mohlo rovnou chodit do podchodů, vše by bylo čisté, bezpečné. My tu stále řešíme parkování u Alberta, až se lihovar změní na areál ČSOB Pojišťovny =tak problém parking razantně "zhoustne"...
Po lávce budeme všichni čichat Paramo, každý vstup/výstup stavět kvůli bezbariérovosti výtahy, pak to celé ještě a-la Ostrava zaplechovat, aby tam ještě někdo někoho neshodil na koleje...
Kocourkov
J16a94r97o84s74l54a16v 41J50o55n23á93š
Pan architekt Řepa má pravdu. Podchod je ideální řešení. Lávka je zaprvé bariéra, takže mnoho lidí raději bude dále chodit přes koleje, a zadruhé je to řešení hodné 19. století.
A že by se město muselo finančně podílet? Myslím, že je i zájmem ČD či SDŽC řešit prostupnost nádraží způsobem, který umožní průchod i lidem s pohybovým handicapem, a hlavně zjednoduší v dlouhodobější perspektivě přístup k případnému dalšímu nástupišti nebo i přístup do kolejiště "posunovacího nádraží". A finanční spoluúčast města lze nejspíš řešit s pomocí nějakých strukturálních fondů EU.
M46a37r23t37i76n 97B74e20n44e81š
Počasí a děti by měli rozhodnout.
Rodiče budou radši, když za deštivého a větrného počasí jejich dítě dojde v suchu na vlak či autobus, než třeba zmoklé a vyfoukané větrem a vůní z Parama po lávce.
M28a54r24t92i94n 74H53a83v76e43l57k29a
Jojo - podchod slibovali. Pak si to spočítali a začali chystat další průmyslové konstrukce ... A že by už i věděli, kdo je postaví?
Všechno kolem železnice v Pardubicích "zapáchá" ... vždyť podchod prezentovali jako součást řešení nádraží. Nebo se mýlím pane Dušek?
---------------------------------------------------------------------------------------------
Místo kvalitních staveb co neničí krajinu, mají nějakou koncepci a řeší ji lidé znalí s respektem k názoru veřejnosti si to řeší politici "pod pokličkou", dělají s tím tajnosti, mnohdy to řeší na úkor občanů (aby to byla veliká zakázka, ale zase se neukázalo, jak to je zcela nerentabilní) - to jsou naši politici.
Na dostizích v Pardubicích se splašil kůň, vběhl mezi diváky a zranil i dítě
Na dostihovém závodišti v Pardubicích se ve středu odpoledne splašil kůň bez jezdce. Přeskočil plot...
Stegosaurus se skluzavkou stál sedm milionů. Stal se terčem kritiky i posměchu
Premium Už nejen opoziční zastupitelé upozorňují na vysokou cenu nového hřiště v pátém pardubickém obvodě....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hokej mi dal všechno, Čechům budu fandit, říká Musil. Přestup syna chápe
Jeho příběh spojený s odvážnou emigrací do NHL zná snad každý hokejový fanoušek. Legendární obránce...
U Pardubic vlak usmrtil člověka, koridor z Prahy na Moravu asi hodinu stál
V Pardubicích po poledni vlak srazil a usmrtil člověka. Vlaky na železničním koridoru na Moravu asi...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Zemřel vítěz Velké pardubické Petr Vozáb, najednou ukočíroval dvaadvacet koní
Ve věku 68 let zemřel ve čtvrtek Petr Vozáb, vítěz Velké pardubické z roku 1985 s Festivalem. Po...
Stavbaři na obchvat povolali potápěče, kvůli odplavenému dnu zpevnili pylon
O tom, že někdy je potřeba při budování silnice angažovat potápěče, dnes přesvědčili stavebníci na...
Svědek v případu brutální vraždy přišel vypovídat opilý, soudce ho poslal domů
U Krajského soudu v Hradci Králové dnes pokračovalo hlavní líčení s obžalovanými Pavlem Jirečkem a...
Památkově chráněné nádraží hyzdí reklamy. Musíme platit daně, hájí se vlastníci
Nádraží v Ústí nad Orlicí, zapsané na seznam kulturních památek, zůstává opuštěné. Aktivisté, kteří...
Sýkora míří od pardubického ledu do kanclu. Nahradí Salfického
Po lednovém vyhazovu Václava Varadi stanul na střídačce pardubických hokejistů jako asistent Marka...