- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ono to není jen tím, že se zavřelo parkoviště za lihovarem, ale i přístupem Albertu k parkování. Kdyby Albert nezpoplatnil parkování v garážích, tak by se to venku celkem uvolnilo. Dříve se dole parkovalo ve velkém, teď kvůli strašení se zpoplatněním tam jezdí málokdo.
Řekl bych, že dvě hodiny zdarma na nákup bohatě stačí. A ti, co jezdí vlakem na celý den pryč, ať parkují venku.
Děkuji paní starostce MO Pardubice I mnohokrát za podporu stanoviska Koalice pro Pardubice včetně převzetí mých argumentů a formulací :)
Bude-li Koalice pro Pardubice prosazovat přijatelné vyřešení problému s parkováním (a cenou za parkování) v Pardubicích, budu ji volit. ODS s Kvašem to nevyřeší nikdy.
Od radních dost farizejské, na městkých pozemcích by nejraději zpoplatnili veškeré parkování ale na soukromém pozemku by chtěli parkování zadarmo
Docela mne to rozesmálo, město zdražilo a soukromníkovi to chtějí nařídit nezpoplatnit, asi jsou vyčuraní jak mraky...
V jednom odstavci ohledně soukromého parkoviště "plánované zpoplatnění několika desítkami korun za den mohlo na pracující těžce dopadnout"
A na konci "Řidiči, kteří se v Pardubicích pokoušejí parkovat za rozumné peníze, mají potíže už od loňského května, kdy město výrazně zvýšilo poplatky za parkování"
Problém řeší jedině cena. Pokud chce někdo mermomocí přijet k nádraží, nebude to zadarmo. To by mohl dnes pochopit každý. Kdo si koupí opici, musí mít i na banány.
Zase jeden Vlada Simoník, co nepochopil podstatu problému. Tady nejde o jednu opici a banány, které sežere. Tady jde o to, že parkování pro jednu opici stojí v Pardubích pětkrát tolik, než pro tu samou opici třeba v mírně větším sousedním Hradci Králové.
Všude se zahušťují města. Snaha pokácet kdejaký strom a postavit tam barák, který bude produkovat peníze. A pak je někdo zaskočený, že obchod bez parkoviště nefunguje. Že nádraží bez odstavných ploch nikdo nevyužije... Kdejaký budovatel počítá s tím, že si lidé zaparkují u sousedů.
No a když to udělají všichni, tak není kde žít. A o tom rozhodují naši inteligentní politici. Je to pořád dokola.
Buď můžete město zahustit nebo nechat rozlézt do krajiny.
Co je horší?
Kolaudace proběhla za podmínek napsaných ve stavebním řízení a kolaudaci samotné. Žádná ústní dohoda se na to nevztahuje.
Zkrátka máš supermarket s velkým parkovištěm poblíž nádraží, sídliště, centra města, nebo stadionu. Budeš tam mít plno aut lidí kteří u tebe nekoupí ani sirky. Budeš mít supermarket na periferii kde nic kolem není, budeš tam mít klid a jen auta zákazníků co u tebe nakupují.
Hlavně, když se dělal terminál před nádražní budovou, mohlo pár desítek, možná i stovka míst vzniknout pod ním.
ANO, a to jsou ty hrubé chyby při výstavbě Pardubic. Vopršal, Košař, Kloze, všechno architekti a výsledky jsou k pláči.
V Hradci v přímo v historickém centru nový parkovací dům s 300 místy, parkování první dvě hodiny po 10 Kč, od třetí hodiny 2 Kč (slovy dvě koruny) za hodinu. Za mě cajk. Kdo chce hledá způsoby, kdo nechce hledá důvody.
Místa ve městech je čím dál méně. Je blbost, aby tak obří plocha jako u Alberta byla využita tak neefektivně, jako dnes. Mohl by tam být na mnohem menší ploše parkovací dům pro stovky až tisíce aut a všichni by byli spokojeni.
Jedno parkovací místo v parkovacím domě stojí cca 500 000. Soukromý investor do toho asi nepůjde, protože spousta lidí chce parkovat zdarma či za pakatel. A město by mohlo vrážet peníze do lepších projektů, než je odstavná plocha za x milionů, pro zevlující plech.
U nás bylo u jednoho obchodního domu blízko sídliště a nádraží něco podobného, město pak udělalo nějaká parkovací místa u nádraží a obchoďáku závoru, takže je zase možné zajet autem na nákup.
Ano, udělat místa u nádraží....ale kde....když vše si nechali vzít....před nádražím i za nádražím vše zastavěno...záměr??? Ono to šlo řešit, ale proč pro lidi?