- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak na jednu stranu musím přiznat že se to dá za určitých okolností pochopit. Také se mi stalo že jsem se s autem které má 3,2m nevešel pod most kde byla značka 3,5m - soudruzi silničáři položili nový povrch a trošku pozapomněli změnit značku
Chytrolíni,v Polsku se značí výšky podjezdů odlišně než u nás,či jinde ve světě. Pokud je v Polsku most označen výškou 3,8 m,lze ho bez problémů podjet se soupravou o výšce až 4,10 m. Standartní výška kamionů je 4,0 m ,tudíž si to neuvědomil a vydělal si. Je to obdobné,jako si zapomenout na střeše osobáku kola a zajet si do podzemní garáže
Na našich silnicích je spousta zbytečných i nesmyslných dopravních značek. Ovšem značka maximální výšky vozidla mezi ně nepatří!
Asi zase zradila navigace, nebo navigaci zase neměl a nesledoval dopravní značky a nezajímal se jaký courák má za sebou
Divím se, že ten most udělali tam nízký. Když ho nedávno rekonstruovali, mohli rovnou postavit nový nebo zahloubit silnici pod ním.
Odhaduji, že most patří SŽDC, ale silnice asi kraji.
Ale to už se tam bokem vešel. To měl jet dál a za mostem postavit
Skoro zbourá most-pokuta 2000 Kč,místo povinné přestávky 45 min jenom 44 min.-správní řízení
Mnozi kamionaci jsou bez mozku
né......... bez mozku ale uhonění životem, kdy maká za mizerný peníz u dopravní firmy, ve chvílích volna, kdy má odpočívat a dospat se, doladit formu, tak jezdí na brigádním postu zase za mizernou minimální mzdu,a to nejen u jedné firmy protože jedině tak uživí rodinu,a jezdí zase tak, aby majitel dopravní firmy č.2 měl pro sebe co nejvíc zisku. Bohužel, tato praxe se ukazuje i u řidičů autobusů, které převáží pracovníky na směny, brigádníky na výpomoci či turisty na akce, pak se nelze divit, že řidič zakufruje- nemá ani navigaci, přehlédne odbočení a jede dál-místo na určené místo doručení brigádníků, nezaregistruje, že vpravo jedoucí kamioňák ( stejně postižený honbou za mzdou a obživou) zatáhne kamion s jedním probliknutím blinkru na poslední chvíli do úzkých vlevo a ohrozí za ním ve volném pruhu jedoucí patrový autobus ( případ ze včerejšího večera v Olomouci- výpadovka na Přerov, nebo z přetížení se dostane do kolapsu( nejeden případ) a řidič s autobusem či autem havaruje- v roce 2017 havárie autobusu u Mohelnice ve směru na Olomouc.
Udělá zde někdo pořádek? aby tito nedměrně zatížení a přetížení řidiči měli takvou mzdu, za kterou se dá žít a třeba měli i jisté profese výsluhu jako strojvedoucí měli za první a socialistické republiky.Když mohou tuto VIP akci mít zdravoní sestry, proč né řidiči. Zde jde zejména o životy a zdraví pracujících lidí a v případě havárie o nenahraditelné škody na životech a majetku.
To mi rozum nebere. Když se něco někam zapasuje, tak se nepřevrací, nemá jak. Zřejmě zázrak.
Jestli ono to tam není trochu šikmo...
To se stane. Třeba já jsem si to jednu zamířil do podzemních garáží s rakví na střeše. Naštěstí jsem si vzpomněl celkem rychle.
Ano, to se fakt stane. Kamioňák si prostě jen nevzpomněl, že jede v kamionu.