- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Čtyřpruh do Chrudimi je asi tak reálný, jako metro v Pardubicích. Samozřejmě, občas se zasnít neuškodí, ale pak je potřeba vrátit se nohama na zem. A uvědomit si, že ještě není ani dokončen průtah Pardubicemi, takže fantazírovat, jak na nový "dálniční" kruháč u Parama vjedou buldozery, aby ho přestavěly na klasickou mimoúrovňovou křižovatku, je práce pro doktora Chocholouška. A bez přestavby kruháče čtyřpruh nikdy nebude. Řidičům v Pardubicích bohužel nedochází, že ten kruháč je tam na věčné časy, a je potřeba se s ním smířit. Možná, až radní postaví to metro, tak přijde čas na řešení toho čtyřpruhu...
Mimochodem, ve starším územním plánu je u Parama počítáno s mimoúrovňovou křižovatkou, dokonce je tam i na ni místo, ale pak kdoví proč se místo křižovatky postavil ten nesmyslný kruháč.
Nejdřív začít dělat mimoúrovňový kruháč u Parama/Závodiště
Mám důvodné podezření, že to tam vyprojektoval Bakajsa nebo podobný expert na dopravu :-)
A 4 pruh až do Chrudimi měl být dávno,není na co čekat
a na mimoúrovňový kruháč u Parama je nějaký projekt? podle mě počítají s tím, že až se udělá jihovýchodní spojka dražkovice-foxconn, ubyde dopravy i u parama
To měl být čtyřpruh od samého začátku a ne až po XX letech. Pokud ale neodstraní paskvil v podobě kruhového objezdu Paramo, nic nevyřeší ani osmipruh.
naopak kruháč u parama překvapivě moc dopravu nebrzdí, a je to určitě lepší než byla ta světlená křižovatka
Jisté je, že silnici I/37 překlene na stejném místě most, který propojí Mikulovice a Staré Jesenčany. Zda ale řidiči jedoucí z vedlejších silnic dostanou šanci najet na hlavní, se neví. Spíše ale ne.
No určitě ano! Zájem většiny! Nemůžeme všechno podělat.
Hlavně vyřešit ten nesmysl se semaforami u Dražkovic. Nechápu jak si mohl místní mafián vymoci světelnou křižovatku místo rozumnějšího křížení. Hlavně že se mu silnice nepřiblížila k tomu jeho baráku.
kruháč u Parama je větší nesmysl než tenhle semafor.
Radši bych viděl tři návrhy jak zkapacitnit OK u Parama než tento nesmysl. Ono i to co staví u nádraží je k ničemu, když špunt je prostě jinde.
neni to nemysl, bude tam jezdit velkej trafik a nekde se stavbou musi zacit - obchvat Chrudimi bude az za Slatinany, pripoji se prumyslova zona v Chrudimi, kdy na tuto silnici se nasledne napoji obchvat od Hermanku, tedy trafik od Caslavi... Trosku nepochopitelny je misto ukonceni ctyrpruhu, ale budiz, je to evidentne brano, ze pulka pojede na Slatinany a pulka na Hermanak...
to, ze zustane kruhovej spun v Pce je ale megapruser, protoze uz ted se stoji az k Drazkovicim a ctyrpruh z toho udela jen velke parkoviste ve dvoustupu... trosku nechapu, jak tam kdo a proc namyslel toto kruhove krizeni ctyrpruhu ze dvou stran s odbockou... pokud se ale nesmi delat krizeni u Drazkovic, tak by se mel ruku v ruce zrusit i kruhac u Parama a udelat tam rovny prulet s rameny na mimourovnove odboceni, ale to na tak malem ohranicenem prostoru udelat si nedovedu predstavit...
u nadrazi delaji jen delsi pas silnice na parkovani pred semafory, o tom zadna
Jak se může silnice vyplatit? Krom mýta mě nic co by neslo finance nenapadá. Ale když se spočítá zdržení, kolony atd, tak to hodí slušnou sumu. Mosty jsou na 4pruh di enzované.
Ekonomika? Náklaďák s díly třeba do PC se nedostane včas musí se zastavit linka a nebo sanitka do nemocnice atd .
No přece to pomůže, vy mamlasové s Weberem.
řsd nikdy nic nedělalo. maximálně šikanovalo vlastníky půdy a bralo úplatky.
Se ty dálnice, které tady stojí, asi postavily sami, ne?
Stejně z Hradce bude špunt v Pardubicích u Parama. :D
To je z mých zkušeností násobně problematičtejší bod.