- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ty problémy, které nejnovější návrh pana radního provázejí, jsou v podstatě 3.
1. Finance (odhad 2,5 až 3 mld.), ale třeba je někdo z nějakého fondu přidělí.
2. Technické - tunel musí projít pod dvěma mosty, navíc v místě, kde ústila a je zaslepena šachta, výron metanu, blízkost již schválené mld. incestice do revitalizace železniční trati směr Frýdek-Místek, ale třeba to projektanti vyřřeší.
3. Ten nejzákladnější problém je v čase - ke stavbě tunelu na Místecké není zpracováno absolutně nic (ověřeno na ŘSD), takže případná realizace v mírně optimistické variantě za 20 let!!! Do té doby budeme dále stát v kolonách se vším, co tyto kolony provází
V blízkosti cesty stojí hala Tatran, a její majitel by chtěl v roce 2018 začít s její rekonstrukcí, pokud sežene peníze. Nebude tato hala vadit jakékoli variantě rozšíření silnice?
Nový šéf basketbalového klubu NH Ostrava Tomáš Ostarek:
Během této sezony chceme zvážit, co bychom byli schopni udělat se zázemím haly Tatran.
Plánujete v budoucnu její rekonstrukci?
Ano. Řešíme jen, jestli bude stačit rekonstrukce částečná, nebo úplná. Tohle je pro nás velké téma, hledáme nejvhodnější variantu. V Tatranu je vždy během zápasů výborná atmosféra, ale rekonstrukci si žádá.
Ono co si budeme nalhávat, zázemí není bůhvíjaké. Není to ale tak, že to bude za rok či dva hotové, je to běh na dlouhou trať.
Kdyby zrušili parkoviště před 112kou a vzali pozemek po byvalem zimaku Kotas, tak tam mají místa hodně i na 2 pruhy ! A stalo by to par milionu , ale ne Ostravak a hlavně Semerak potřebují peníze do kapsy a chtějí si více nahrabat !
To mi hlava nebere, na Slezské Ostravě chtějí radní zakopat Frýdeckou pod zem za nějaké dvě miliardy a tady to je problém a otázka peněz..? Vždyť to je mnohem kratší úsek než na Slezské..?
Děkujeme Semeráku za další zablokovanou stavbu. Řidiči stojící v kolonách ti určitě poděkují.
Proč už několik let ve 3 ze 4 zpráv o jakékoliv stavbě je brzdou Semerák. Hlavně volte Ostravaka
Když teď když není silnice ani v tunelu ani zahloubená, tak hlukové limity nesplňuje stejně. Takže je lepší nedělat nic, než jejím rozšířením alespoň odstranit kolony ve špičce a např. při následném provozu zkoumat hlukové parametry a příp. omezit rychlost nebo později postavit protihlukovou stěnu.
Nevím co chtějí počítat. Osobně se tomu místu snažím vyhnout. Hlavně ve špičce. Takže mne tam určitě nezapočítají a přitom, pokud by to bylo normálně průjezdné, tak tam jezdit budu.
Taky mi není jasné, jak chtějí u zahloubené varianty vyřešit připravené napojení na Českobratrskou.