„Na nové pozice hledáme zaměstnance se znalostí českého, slovenského nebo i polského jazyka. V Ostravě máme rovněž tým řešící polský trh. Dalším požadavkem je také alespoň základní úroveň angličtiny,“ vysvětluje Vratislava Šestáková, vedoucí ostravské pobočky firmy.
Odmítá i výtky, že práce ve firmách využívajících call centra je jen o nabídce zboží či finančních produktů.
Zájemce hojně posílá úřad práce
„Nejsme typické prodejní call centrum, naši pracovníci naopak pomáhají klientům ve složitých situacích,“ dodává. Zájemci o práci se mohou hlásit jak na pobočce firmy, tak prostřednictvím úřadu práce.
„Spolupráce s úřadem práce se nám daří, jeho prostřednictvím jsme doposud přijali přibližně třetinu našich zaměstnanců,“ dodala personalistka Petra Beránková.
Jen v samotné Ostravě bylo na konci března bez práce 24 965 lidí, z toho 1097absolventů a mladistvých. V celém kraji pak práci nemá 3 773 absolventů.