- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bylo na nějaké ceduli upozornění, že je tam havárie, že tam stojím kolona?
Na co cedule? Kdyby sledovali provoz, nestalo by se to.
V té první s motorkou jsem ráno stál, děkuji příště si to klidně odpustím a to se to tam má opravovat až do roku 2020. Hlavně, že mají velkým písmem zdůrazněnou pracovní dobu.
Takové klasické úterý na D1. Pane Ťok divím se že máte drzost vybírat mýtné a požadovat dálniční známky.
Proboha co čekáte od řidiče kamionů. Vždyť je to činnost na kterou stačí IQ 45. Jsou to lidi co neměli na vyšší stupeň vzdělání, tím co se vyučili by se kvůli svému lemplovství neuživili, polovina to dělá proto že se kvůli vlastní demenci ocitla v exekuci a vzhledem k tomu cestovní náhrady dělají většinu příjmu a exekutor na ně nemůže tak jim alespoň něco zbyde.
A pak tuto elitu lidstva posaďte za volant 40 t auta..
kamiony je třeba aspoň z poloviny dostat na koleje, i za cenu podstatného prodloužení dodacích časů.
Při dobách doporučené spotřeby drtivé většiny potravin by to určitě nebyl problém. Jenže na to nikdo v Evropě nemá koule. Tedy kromě Švýcarů.
Jediné řešení je uzavřít naše město(Prostějov) a okolí pro veškerou dopravu. A bude ještě hůř
D46 je úzká, bez odsavného pruhu a ty tři rozkopané úseky mezi Prostějovem a Olomoucí taky udělají svoje.
Záznamová kamera se smyčkou se záběrem na ruce na volantu.
Náhradu škody za zdržení všem co stojí v koloně dle paušálu např. 300 Kč/hod osoba, 1000 Kč/hod náklaďák.
Dobrej nápad, ale abyste se nedivil, až vám přijde výměr povinného ručení. To co navrhujete by totiž musela platit pojišťovna, což by zcela jistě mělo vliv na cenu PR.
tak to musel sledovat tisící díl ulice, nebo poštu pro tebe.. že od toho nemohl odtrhnout zrak..