Středa 29. ledna 2020, svátek má Zdislava
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Středa 29. ledna 2020 Zdislava

Diskuse k článku

Krajský koordinátor dopravy končí, srazily ho nové jízdní řády autobusů

Nedomyšlené, nezvládnuté, katastrofální. Podobné výtky zaznívají od začátku ledna v Olomouckém kraji od části cestujících, ale i představitelů některých obcí na adresu nových autobusových jízdních řádů, respektive organizace, která má na starosti fungování veřejné dopravy. Výsledkem je odvolání jejího ředitele.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M22a49r78i69e 98V21a40ř68e44k20o60v23á 3987959924631

Nejdrive, takovym to krkolomnym zmenam, mela predchazet rozsahla kampan a ne, ze se to clovek jen nahodou dozvedel na idos-u. Neverice svym ocim, to sel jeste overovat do dopravni kancelare. Ty zmeny totiz popiraji veskery zdravy rozum. Napriklad o vikendech a svatcich smeroval cela desetileti na venkov maximalne jeden par autobusu, nekde zustavali uplne odtrzeni od sveta. Jako blesk z nebe,uz na Novy rok, kdy ani obchody nepracuji, krizuji od rana okresy busy non-stop. Z jedineho spoje za den je az sedum jednim smerem. Narust o 700%!!! Ovsem prazdnych. A to v zime, kdy se neda ani v nejmensim overit, zda by byly pouzivany. Nejvetsi pohyb z mest na venkov totiz zacina az s jarnim slunickem a konci na podzim. Obavam se, ze tyto predrazene bus- taxiky budou vesnicanum poradne spocitany. Az se vyplytvaji vsechny prostredky, tak prestane jezdit ani ten jediny spoj, co dosud meli. Tento preslap nemuze byt jen z "kapsy" toho koordinatora, to musi byt posveceno z vyssich mist.

0/0
10.1.2018 7:04

J91a75n 11V91a64l12o50u84c76h 6172497428810

Nojo, předchozí jízdní řády se vychytávaly řadu let, případné změny poptávky (nová či zaniklá fabrika, školní spádovost...) se řešily při nejbližší změně. Přečíslování a změna dopravce (opravdu by mne zajímalo, jak se Vojtilovi podařil takový rozmach) se na to daly naroubovat. Číselné řady dle "okresů" je třeba celkem dobrý nápad, jen se ale nesmí 3 linky s různým statusem a konečnými scuknout do jedné - viz 302 (bývalé 770, 775 a půlka 728) či 400 (souhrnný integro-guláš OL-PV vč. dědin okolo, přes které soudný cestující mezi těmito městy nikdy nepojede - on je všechny uvedené obce neprojede jediný spoj, jen to znepřehlední jízdní řád, kde pak pracně hledáte, kdy to pojede 25 minut, kdy 50 a přes které zóny, tedy za kolik).

Jenže se to vzalo zgruntu, ale podle tabulek a nikoli dle (20 let laděné) praxe (takže pak na papíře třeba 2 busy 5 minut po sobě sice vypadají jako plýtvání, ale v praxi to jeden neodveze)...

Tomu se říká "iniciativa špatným směrem".

+1/0
9.1.2018 20:26

J34i41ř98í 80P44e51r47n76i24c61a 6822820954894

Ono se stačí podívat na fotku a hned si člověk řekne, že to byla jen další figurka, která brala nemalé peníze za nicnedělání. Od pohledu Lojza.....

0/0
9.1.2018 19:15

Premium

Velký test palubních kamer: některé umí i ochránit před nehodou

Porovnali jsme šestnáct oblíbených autokamer podle kvality záznamu, parametrů a funkcí, které nabízí. Cenové rozpětí...

Premium

Léčil jsem lidi homeopatií. Pak jsem zjistil, že funguje jinak, než mi říkali

Homeopatie je přes dvě stě let stará medicína. Znamená to, že patří do starého železa, nebo má stále co nabídnout?...

Premium

Do dvou let se ukáže neudržitelnost elektroaut, říká bývalý šéf Škoda Auto

Vadili jsme hlavně značce Volkswagen, když jsme postavili Octavii proti Golfu, říká v rozhovoru pro LN Vratislav...

Najdete na iDNES.cz