- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No stane se to. Něco mi říká že tam bude problém v tom "modernizovaném".
Ty starší - nemodernizované fungovali dobře.
Ehm,pantograf je to,co líže elektriku z troleje,nebo taky sběrač.Jinak je to el.jednotka.Podle starého značení EM.stenosm.proud,ES,střidavý proud.
To je jako když pisalci píšou,že dostal někdo smyk.Dostat můžete na chrám páně třeba na tancovačce.
Smyk je důsledkem nerespektování určitých fyzik.zákonitostí,které platí v celém vesmíru.
Viz.Saturnin a jeho kancelř atd.......
Bože, pamatuju, jak jsme jezdili "pacifikem" do Davle, dveře celou cestu dokořán a nikdy nikdo nevypadl.
Hmm, tak zase ukázat prstem na nějaké oběti jako ty chuděry vlakvedoucí a průvodčí od toho Olomouce :-(
Na signalizaci správně reagoval vlakový personál a vlak zastavil. Ale kdyby se o ty dveře opíralo nějaké dítě, tak mu následné zastavení vlaku už nepomůže. Nic není 100% dokonalé. Nahodilá kumulace několika chyb může vést k nečekané situaci, která při souběhu dalších náhod může mít tragický konec. Tentokrát neměla, buďme rádi. A suďme nikoli za výsledek, ale za to, jestli bylo vyvinuto přiměřené úsilí k zabránění takových náhod.
Kdyby se dítě opíralo o tyto dveře, tak by nejspíš nevypadlo. Je to starý systém dveří, tak pokud stojíte u nich, tak stojíte i na "podložce", která se zvedá, když se dveře otevírají. Takže pokud je ta podložka zatížená, tak dveře se jen tak neotevřou.
Na fotce sice žabotlam. Ale v reálu tornádo...
Jestli se z jedněch otevřených dveří nedělá věda! Jezdil jsem vlakem 30 let, dveře šliyotvírat za jízdy a nikomu to extra nevadilo. Stačilo mít v hlavě, že do dveří se za jízdy neleze.
Tak proto tam vzdy nefungovali nektere dvere, byly napevno zamcene, aby se neotviraly. Nejel vlakem nekolik let, tak mozna i proto jsem si mysle,l ze zabotlam uz jezdi jen historicke jizdy.
Myslím, že už nejezdí i kolem Prahy. Natož na Moravě.