Diskuze

Zase stejný přejezd. Na Prostějovsku narazil vlak do návěsu kamionu

Na přejezdu u Smržic na Prostějovsku narazil ráno vlak do návěsu kamionu. Ve vlaku cestovaly čtyři desítky lidí, kteří vyvázli bez zranění. Provoz na trati musel být na několik hodin zastaven.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

D50a45v93i14d 83B40e33n91d57a

26. 11. 2017 14:34

Ten přejezd znám a nerad přes něj jezdím. Nedaleko (v Prostějově) jsou i další "zajímavé" přejezdy. Jeden zajímavý jev (malfunkci) se mi podařilo také natočit. Odkaz na video je zde: https://www.youtube.com/watch?v=Pci9jGiYkQ0&list=PLHu32-pRXeVpVxsKcl9QgPkVm5wmI_VF4&index=6

To nejzajímavější je zhruba po 2. minutě záznamu.

0 0
možnosti

Na příjezdu od Smržic k tomuto přejezdu řidič kamionu nerespektoval a porušil 2 značky zákazu vjezdu nákladním automobilů delším než 5,5 metrů :-( jeho vina je naprosto jasná

0 0
možnosti

Jsem zvědavý jestli bude do konce roku aspoň jeden den kdy nějaký "řidič" nevjede pod vlak. Omluvou budiž to že ho jako vždy oslnilo slunce:-)

0 1
možnosti
Foto

J58a59n 82V49a34l61a88l73í58k

23. 11. 2017 14:23

A přečetli jste si že vozidlo delší 5,5m tam nemá co dělat... tudíž když je za tím přejezdem křižovatka tak pak ten návěs nebo přívěs stojí na kolejích.

0 0
možnosti

D10a14v87i75d 20D42o16b69e73š

23. 11. 2017 12:56

kamióny na kojele ! ;-D

0 0
možnosti

Bez znalosti traťových poměrů, troufám si přesto tvrdit, že blížit se nejvyšší dovolenou rychlostí k takovému přejezdu za snížených rozhledových poměrů, kde lze navíc tuto situaci předvídat, vypovídá o ztrátě pudu sebezáchovy u řidiče tohoto typu drážního vozidla.

3 10
možnosti

Přijde takhle strojvedoucí k cestujícím a prohlásí: Dobrý den, dnes přijedeme do Prostějova o půl hodinu později. Přes každej přejezd pojedem pětkou, protože je mlha. Posuňte si školy, doktory, zaměstnání úřady.

2 2
možnosti

Kolegy diskutující, kteří odsuzují vjezd na přejezd na červenou nebo navrhují závory bych si dovolil upozornit, že v této diskusi jsou mimo mísu. Pokud by lépe četli článek, tak specifikum tohoto přejezdu je, že těsně za ním je křižovatka a vozidlo přijíždějící od přejezdu musí dávat přednost jiným vozidlům. Pokud řidič neodhadne situaci a nemůže plynule projet a zastaví, zůstane zadní část vozodla nebo přívěs stát na přejezdu. A teprve poté přijede vlak. *** Sám vždycky prosazuju přednost vlaku, ale v tomto výjimečném případě bych omezil rychlost vlaku u přejezdu na 10 km/h s povinností zastavit, pokud přejezd není volný.

4 2
možnosti
Foto

J59a22n 36V23a32l48a78l13í22k

23. 11. 2017 14:26

A četl jste že vozidla delší než 5,5m tam nesmí.

2 1
možnosti

J81a29n 39V35o43r23á26č

23. 11. 2017 11:32

Pro ty co zde píšou - bez znalosti přejezdu. Není tam signalizace. Hlavní silnice na Kostelec n/H je poměrně frkventovaná a pokus nákladní auto najede do křižovatky a dává delší dobu přednost, tak návěs zavazí na kolejích. Buď zakázat vjezd kamionů na tuto silnici (do Smržic vede spousta jiných cest) nebo jinak vyřešit přejezd.

8 1
možnosti

No to je všeobecně známá věc, že k věcem a událostem se nejvíc vyjadřují ti, kteří o nich nic nevědí...

3 0
možnosti

Že tam ty náklaďáky pustí, měla by tam být značka, která omezuje délku vozidla nebo soupravy na 7 m.8-o

0 2
možnosti

jako aby tam mohly jezdit ještě o metr a půl delší vozy než mohou teď?

1 0
možnosti

Vyrábíme drahá speciální zařízení. Zákazníci logicky při jejich obsluze občas udělají chybu a zařízení poškodí. Proto zařízení musí být maximálně "blbuvzdorná" Pokud dojde ke konkrétní závadě jednou, dá se to obhájit jako náhoda, či chyba obsluhy. Pokud ale k obdobné závadě vlivem chyby obsluhy dochází opakovaně, je chyba v návrhu a musí vzniknout opatření. Nemůžeme to vyřešit nadáváním na chybující obsluhu. Jistě, ne vždy je ekonomicky únosné vše vyřešit optimálně, ale vždy se něco udělat dá a musí, i kdyby to měla být jen velká varovná cedule.

0 0
možnosti