- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a proč k tomu nedodali i možnost, kde si ona ztracená kola mohou původní majitelé zpět levně koupit? není to třeba tady u specialisty na kola: https://auto.bazos.cz/inzerat/168859676/skoda-octavia-4-alu-kola-lyra-5x112-2055517-celorocni.php ?
To jako, že je 16. května štípnul, najel s nima cca 15000 km (podle udávané hloubky dezénu) a 19. května je nabízí na prodej?
Krom toho, že by výrobce montoval na nový auto 3 roky starou gumu, se mi jeví dost nepravděpodobný.
Takže s ohledem, že neumíte přečíst, co inzerát nabízí, není ten váš výpotek ani k zasmání...
Tak stane se. Jeden cas to bylo u nas na sidlisti skoro na dennim poradku. Taky mi ukradli kola z mesic stary firemni Vectry. Koukal jsem na to rano jak puk. Nastesti jsem ji mel doma legalne.
Ještě že neukradli kola z vagónu.
Zase nas DeDeRoni predbehli.
Ukradli 120 tun kolejnic,
zprava z WEBu:
120 Tonnen Bahnschienen haben Unbekannte in Naumburg (Saale) gestohlen. Nach Angaben der Bundespolizei vom Mittwoch handelte es sich dabei um alte Gleise im Wert von rund 40 000 Euro, die auf einer Straße gelagert waren.
Ono se tam do nedávna asi nijak extra nekradlo. I mnohé fabriky jsou v Německu a v Rakousku bez vrátnic a nějaké ostrahy. Fabrika se proste na víkend nějak zavře/zamkne a hotovo. Že tam jsou věci za statisíce €, to už se nijak neřeší.
Jen co vlak zastavil na Moravě, kola byly fuč. Tak kdepak je problém?
Vlak vyjel o půlnoci z Čech, někdy nad ránem vjel na Moravu a v poledne to Moraváci zjistili. Vzhledem k tomu že je nanejvýš pravděpodobné, že se to kradlo pod rouškou tmy, tak je jasné kdo tady krade.
U nás bych se nedivil, kdyby se během zastávky ztratila lokomotiva.
Pocemu my neidem ?
Izmenajem masinku - masinku za vodku
Prostě : vozme zboží po kolejích!!
Po kolejích je to fajn, tam se mají náklady převážet. Ale naše železnice nemá kapacitu, nejsou seřadiště. Hlavní osobní přeprava stále jede po stejných kolejích jako nákladní. Pak proste ty vlaky dlouho někde po nocích stojí a náklad mizí no. Příležitost dělá zloděje.
Ale rozhodně je lepší, když náklad jede vlakem, než když se motá na dálnici a silnici.
A je jisté, že kola někdo ukradl? Třeba tento model v základu kola nemá. Škodovka byla v osekání základní výbavy vždycky něco extra
V základu to už snad i bez dveří ne? Nebo jenom bez oken? Zatím ...
Chápu, že "..jeden vůz je bez kol" je citace, nicméně by to mělo novináře trochu zaujmout a zjistit a napsat více. Tato věta se dá přece chápat tak, že auto nemá kola. Tedy žádná kola. To by znamenalo, že se někdo někde připlížil ke stojícímu vlaku, odmontoval jednomu z aut kola na své straně a pak vlak podlezl/přelezl, aby odmontoval i kola z druhé strany. Nebo ukradl jen ta dvě kola? Proč ne ještě další dvě na stejné straně z dalšího auta? Že by na to nezbyl čas? Ten článek mi připada trochu neúplnej. Jako díky za info, ale příště prosím pečlivěji.
Ja nevim, pokud vam nestaci formulace "jeden z vozu je bez kol" a prijde vam z nejakeho duvodu nejasna, tak se muzete podivat na prilozene fotografie. Na nich jasne uvidite vuz, kteremy chybi 4 (slovy "ctyri") kola.