- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jak neni dost penez? jak se musi cekat na nejake dotace? snad stat vybira silnicni dan, mytne, dalnicni poplatky, DPH a spotrebni dan z paliv. tak jakto ze stale nejsou penize? mozna by se za penize motoristu nemely stavet zhovadile cyklostezky za stovky milionu, ktere stejne skoro nikdo nepouziva. a hlavne nerozpoustet penize vybrane od motoristu ve statnim rozpoctu.
„Oba kraje realizují své projekty na obnovu silnic v rámci jiných operačních programů, které nemají vzájemně koordinované jednotlivé výzvy pro předkládání žádostí o dotace,“ řekla Navrátilová.
Aha, takže proč by se na opravách domlouvali, když to zákon nenařizuje. Proč taky hnout prstem o jeden milimetr více, než je nezbytně nutné. Na celém krajském úřadu nebyl určitě ani jeden člověk, který by věděl že se silnice bude opravovat.
Neházím celou státní správu do jednoho pytle, ale tohle podělali až na půdu. A kdyby to alespoň přiznali, tak by to člověk ještě akceptoval, ale ta výmluva je trapná.
To se divím, že si na vymýšlení výmluv ještě nevytvořili oddělení.
Jestli se Valšovým Žlebem myslí to, co znám pod názvem Valšův Důl, jak by se tam jezdilo, kdyby byla uzavřena silnice z obou stran? Od Rešova se dá projet tak terénním vozidlem, tak snad jedině lesní silničkou od Těchanova, kde je snad normálně vjezd zakázán. Vy, kteří kritizujete, že se oba úseky neuzavřely najednou, myslíte na to, že je potřeba se nějak dostat i do vesnice uprostřed?
V podstatě máte pravdu a to na víc, cesta do Těchanova od Jiříkova se v zimě moc neudržuje.
Kritiku odmitaji. No to je for.. Kde berou tu drzost?!
Chápu, že na peníze z fondu je potřeba spousta času a papírů, ale kraje se mohly domluvit a podat to jako jednu stavbu! Je to jen a jen o lidech a o ochotě.
Já teda nevím, jak silničáři, ale u nás na železnicích (v projekci) MMR vybere úřad (většinou z kraje, kde se dělá větší část stavby), který vydá územko a pak stavebko a rozhoduje pro celou stavbu přes dva kraje. A stavby běží jako celek....
No, cesta Mohelnice-Úsov-Uničov-Šternberk. Nebo druha cesta do Šternberka kousek po dalnici, sjezd Litovel na Stbk. Uz několik let, jak sleze snih, tak zde strida jedna uzavírka za druhou. Chapu nutnost oprav, ale usekove a ne uzavrit na 3/4 roku cele spojnice mezi obcemi a dopravu poslat po uplnych kotarech, kde abych auto radeji nesl nad hlavou. Protože servis me bude na konci roku stát majlant. Je tu hroznej bordel....
Stejně "inteligentní" plánováni je i oprava silnice v Protivanově a vedení objídných tras po tankodromu blanenského okresu z Benešova do Bukové (kde je cedule, že silnice se bude opravovat- proč nebyla opravena před spuštěním objížďky?). Naplánovány byly tři etapy a chlapci aniž by byla dokončena první tak spustily druhou. Trpí nejenom místní obyvatelé, ale hlavně řidiči denně dojíždějící do práce. Prostě v Olomouckém kraji jsou asi na dopravě specialisté.
Nj, když ono se na takovýchto "projektech" pak lépe tuneluje a odsýpá...
Oranžové kraje dělají vše ke spokojenosti lidí, jen co je pravda....