Diskuze

Cesta přes sedlo vydržela pouze 11 let, ŘSD ji znovu opravuje

Pouhých jedenáct let uplynulo od velké rekonstrukce silnice přes Červenohorské sedlo. Nyní se důležitá jesenická trasa k velké nevoli značné části řidičů znovu opravuje. ŘSD ale rekonstrukci hájí jako nutnou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VK

Je to jasné, pokud se udělá taková oprava v začínající zimě, nejpozději za deset let se to může zase opravovat a zas bude prima kšeftík pro kámoše. Klíčem k trvanlivosti je kvalitní provedení, ale u nás jde pouze o to, jak vymámit z investora rezervy na vícepracích bez toho, aby někoho zajímala kvalita provedení :-(

3 0
možnosti
PK

Měl se udělat tunel a nahoře povolit jen turisty.

1 0
možnosti
VM

Žádný tunel nikdo nechce.

1 1
možnosti
MK

Problém je ten, že ŘSD nic neopravuje. ŘSD pouze udržuje ale na opravy najímá externí firmy. Ta firma vyhraje zakázku a přeprodá ji dalším 90-ti firmičkám, které opravu udělají pod hlavičkou té velké firmy.

Jelikož naše legislativa toto všechno umožňuje, nemůžeme se divit že nemáme stejně dobré opravy jako třeba v Německu. Protože proč?...

5 0
možnosti
MG

M53a36r96e20k 62G77a89j43d46a

4. 11. 2019 14:16

Kamiony j s OÚ přetížené

1 0
možnosti
NH

to je pro lyžaře dost podstatná zpráva, to chtějí dělat v zimě?

2 0
možnosti
BS

ŘSD - výmluvy a kecy!

Existují státy s dakeko extrémnějšími klimatickými podminkami (Saúdská Arabie, Norsko, Aljaška ...) s daleko kvalitnějšími silnicemi. Nebo kvalitněji provedenými.

Ovšem ČR vede v nákladech (jedny z nejvyšších v Evropě) a v neskutečné rychlosti výstavby = cca 1 km za rok.

Před 80 roky dokázalo Německo stavět dálnice rychlostí 1000 km ročně.

6 0
možnosti
VM

Tohle není jen věc ŘSD, stejné nebo i větší potíže mají krajské správy na silnicích 2. a 3. třídy.

Německo bych sem netahal. Jezdil jsem v létě německými linkovými autobusy po bavorských šumavských silnicích, kde zrovna bavorští silničáři teprve flikovali povrch po předchozí zimě a měl jste slyšet, jak ti autobusáci při debatě s místními cestujícímu nadávali. Je to tam úplně stejné.

1 1
možnosti
Foto

Jojo,začít dělat rekonstrukci horské cesty když pomalu padají první vločky, to chce fištróna...

4 0
možnosti

Nemusíme chodit daleko pro další příklady. Třeba most u Hořic, který nebyl v havarijním stavu, šel k zemi nedávno a staví se nový. Po trase 35 z Jičína do Hradce Králové se dělalo několik rekonstrukcí vozovky, které vůbec nedávaly smysl, protože předchozí vozovka byla naprosto v pořádku. Obecně je to nepochopitelné. Někde je peníze třeba prostavět, ať to stojí, co to stojí a někde se neinvestuje vůbec nic a silnice se nechává rozpadnout s výjimkou občasných oprav studenou balenou směsí.

6 0
možnosti
RN

Neznám konkrétní situaci, ale čekat se stavbou nového mostu na to, až bude starý v havarijním stavu mi moc moudré nepřijde...

0 2
možnosti
PP

No pokud se nejvýše položené silnice začnou asfaltovat v listopadu, je to dobrá zpráva pro stavební firmy. Nedávný nezávislý výzkum totiž prokázal, že povrchy asfaltované během sněžení, vydrží nejdéle. Takže další preventivní údržba, opět plánovaná na měsíc listopad, bude nezbytná.

2 0
možnosti
Foto

Zkuste si ten článek přečíst až do konce;-).

1 1
možnosti
MK

Si někdo zřejmě plete část z Desné na sedlo a cestu ze sedla na Jeseník. No a ta je v dost bídném stavu. Vždyť je to napadený erozí už od pohledu.

To nic nemění na tom že to chtělo tunel.

5 0
možnosti
VM

Žádný tunel tam stát nikdy neplánoval. Pokud by si ji tam chtěla postavit soukromá firma a vybírat mýtné, má možnost, ale ani tak se do toho nikdo nehrne.

0 1
možnosti