Diskuze

Zákazník vyhrál soudní spor s Nokií

Soudit se s velkými firmami o náhradu škody je mnohdy běh na dlouhou trať. Jak ale ukazuje příklad ze Singapuru, spravedlnost není slepá. Tamní zákazník vyhrál soudní spor kvůli vadnému mobilnímu telefonu a Nokia musela platit.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

lala

4. 3. 2008 8:41
Urcite by pomohlo

Proc nezavedou u nas Small Claim Tribunal???

0 0
možnosti

tomas

3. 3. 2008 11:39
soudni system

To se uz nas Nokii stat nemuze. Uz jen pro to, ze i kdyby to najaky zoufalec dal k soudu, tak ten to zaregistruje za 5 let a pak se ztrati spis.

Rv

0 0
možnosti
KC

Kevin Costner

3. 3. 2008 13:25
Re: soudni system

To ne, za těch 5 let by přišla modrá obálka na úhradu 120.000,- Kč za soudní výlohy :-/

0 0
možnosti

neodborník

3. 3. 2008 11:07
co to bylo za závadu

Jaké konkrétní závady měl ten reklamovaný mobil a jaký typ Nokie to hlavně byl ? (abysme se měli před ním na pozoru) Není zdrojem informací Singapurský Blesk ? V článku je podezřele málo konkrétních informací.

0 0
možnosti
KC

Kevin Costner

3. 3. 2008 13:26
Re: co to bylo za závadu

Můžeš si to najít v singapurském tisku ;-D

0 0
možnosti

Petr

3. 3. 2008 9:45
Myslite "automatizovany" servis?

If (current_case == "nefunguje mobil")

{

 give_answer("Oxidace zpusobena vlhkosti, na to se zaruka nezvtahuje");

 continue;

}

0 0
možnosti

Aladin

3. 3. 2008 7:39
Podobně můžete dopadnout kdekoliv u kohokoliv.

kdo ještě pamatuje autorizovaný servis Siemensu v Brně na Hrnčířské, mohl by o aroganci personálu vyprávět. Je to o lidech, ne o značkách.:-)

0 0
možnosti