- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Oskar byla opravdu silná značka a měla potenciál k dalšímu posilování..Vodafone v Evropě, zejména ve Velké Británii také byla silná značka, ale v Čechách dochází k jejímu neskutečnému prznění. A ani Monika s tím nic nenadělá..jo, to jsou paradoxy vývoje. Učebnicový příklad absolutně zpackaného re-brandingu.
Dobrý den, večer, noc... O pozitivním vnímání Oskara na českém trhu toho bylo napsáno mnoho, na druhou stranu přístup Vodafonu a jeho učenlivost k netradičním marketingovým postupům je ze světového pohledu příkladná. Ze zákulisí mohu prozradit, že český VDF se toho od Oskara mnoho naučil a to je neoddiskutovatelný fakt. A když už jsme u toho...nejen český Vodafone... Oskar zkrátka posloužil jako učebnicový příklad toho, jak lze také dělat marketing...
a to jako vytvořili funkci pro Čížkovou, nebo Čížkovou pro funkci? Ať tak, či onak, co z toho kdo bude (kromě Čížkové) mít?
vytvorili novou pozici....diky jedne z mnoha restrukturalizaci v poslednich asi 2-3 letech
To je bleskovka tipu:
pojd na me z boku..
Koho to asi tak ma zajimat, bezny obcan se s touto pani nesetka, pane Hrot
Vodafone patří na českém trhu k nejobdivovanějším značkám---- jeste ze mam kvalitni zidli, jinak bych uz snad lezel pod stolem.......