V Česku točil pro T-Mobile s Tydýtem, v Kataru s hvězdným Messim

aktualizováno 
Martin Jaroš před rokem a půl odešel z T-Mobilu ke katarskému operátorovi Ooredoo, tehdy ještě pod názvem Qtel. Reklamy s Lukášem Pavláskem, alias Tydýtem, jsou minulostí, hvězdou nejnovější kampaně s jeho rukopisem je fotbalová hvězda Lionel Messi, jehož se snaží přelstít mladí fotbaloví nadšenci.

Šestadvacetiletého Argentince Lionela Messiho, který v současnosti působí v FC Barcelona, měl filmový štáb k dispozici pouze čtyři hodiny, informuje na svých webových stránkách Martin Jaroš. Ten u katarského operátora působí v pozici ředitele značky a komunikace. Filmaři tak stáli před nelehkým úkolem natočit s Messim za poměrně krátkou dobu všechny záběry. Na půlminutový reklamní spot mají přitom běžně vyhrazen celý den, v některých případech i dva.

O náročnosti natáčecího dne jsme se sami přesvědčili v červenci 2012, kdy jsme se zúčastnili natáčení spotu Vodafonu (na reportáž se můžete podívat zde). V případě reklamy s Messim pro katarského operátora Ooredoo však nepřicházela v úvahu ani sekunda navíc nad rámec dohodnuté doby. Hlavní reklama má přitom 130 sekund.

Z celkem 116 naplánovaných záběrů tak štáb musel upřednostnit ty s Messim, prostoje pak eliminoval i obrovským studiem. Díky několika jinak nasvíceným scénám se tak doba mezi záběry s fotbalistou zkrátila na pouhé minuty. V jedné scéně přitom musel asi třicetkrát vykopnout na bránu, protože se během natáčení pořizovaly také fotografie.

"Nikdy jsem neviděl tak skvěle připravený koncert ze strany režiséra ani agentury," zmiňuje Jaroš. Na reklamě, která se natáčela v okrajové části Barcelony v místech, která jsou pro fotbalové spoty vděčným prostředím, spolupracoval s pražskou agenturou Saatchi & Saatchi.

Kampaň katarského operátora s podtitulem Simply do wonders (volně přeloženo Zkrátka dělejte divy) doprovází i soutěž. V zemích, v nichž Ooredoo působí (Alžírsko, Tunisko, Katar, Kuvajt, Maledivy, Indonésie), má totiž podnítit mladé lidi k pořizování videí s jejich fotbalovými dovednostmi. Videa označená hashtagem #MeetMessi pak mohou nahrávat na Instagram, a zúčastnit se tak soutěže o setkání s Lionelem Messim v Barceloně a účast na fotbalovém zápasu.

Martin Jaroš

Martin Jaroš výrazně ovlivnil reklamní kampaně českých mobilních operátorů. Podepsal se pod kampaněmi Vodafonu a T-Mobilu. O spotech s čivavami a Petrem Čtvrtníčkem či spotech s Chuckem Norrisem se mluví i dlouhé roky od jejich nasazení.

U Vodafonu působil celkem devět let, u T-Mobilu pak coby marketingový šéf dva a půl roku. Stál za oblíbenými reklamami s Lukášem Pavláskem, Vojtěchem Kotkem a hrajícím režisérem Jakubem Kohákem. Jeho poslední českou kampaní byla série lyžařských spotů včetně nejvýraznějšího Pojď mi hop.

V lednu 2013 odešel ke katarskému operátorovi Qtel (nyní Ooredoo). Práci v zahraničí však okusil již dříve. Mezi působením v tuzemských pobočkách Vodafonu a T-Mobilu pracoval krátce i u turecké a posléze maďarské pobočky Vodafonu a na podzim 2012 již při odchodu z T-Mobilu také u karibského operátora Digicel.

Autor:
 

Nejčtenější

Babiš ukázal řediteli Vodafonu grafy. Data jsou v Česku drahá

Cena mobilních dat je vládní priorita, říká Babiš

Premiér Babiš ve videu na svém facebookovém profilu odpověděl na otázku, jestli jeho strana ANO bude řešit vysoké ceny...

Samsung vyklízí sklady. Před příchodem novinky výrazně zlevnil top modely

Akce

Za měsíc Samsung představí nové top modely S10, tudíž potřebuje doprodat loňské stroje. Proto na ně připravil velké...

Ikonická Motorola RAZR se vrátí. Žiletka překvapí konstrukcí a cenou

Koncept Motorola RAZR V4

Motorola RAZR je jedním z nejprodávanějších mobilů všech dob. V nové podobě to ovšem těžko bude prodejní trhák. Bude...

Impozantní Samsung S10+. Bude to v podstatě jen obří displej

Samsung Galaxy S10+

Představení nových samsungů nové řady Galaxy S10 proběhne zanedlouho. Nyní si můžeme prohlédnout vrchol nabídky celé...

ČTÚ si žádá blokování dat. Zákazníci budou po vyčerpání limitu na suchu

Ilustrační snímek

Již od února nebudou moci zákazníci virtuálního operátora Sazkamobil využívat po vyčerpání základního datového objemu...

Další z rubriky

Xiaomi otevřelo největší obchod v Evropě. Nechalo ho „vykrást“

Největší Mi Store otevřelo Xiaomi na pařížské třídě Champs-Élysées

Čínská společnost Xiaomi pokračuje v expanzi na starý kontinent. V pátek 18. ledna totiž na nejrušnější pařížské třídě...

Příští velká věc: ohavný vzorek ukázal ohýbací budoucnost mobilů

Ohebný smartphone Royole FlexPai

Veletrh CES poprvé ukázal, co dokážou ohebné displeje. Sice zatím na vzorku, který vypadá otřesně a nikdo soudný si ho...

Nejpoužívanější telefony mezi poslanci jsou iPhony, zjistila MF DNES

Poslanci si připomněli 100. výročí založení samostatného československého státu...

„Huawei mám ještě teď, tedy dosluhující. Byl dobrý,“ chválil telefon čínské značky poslanec Pirátů Lukáš Bartoň. Ten je...

3 nejčastější úrazy dětí a první pomoc: Víte, jak se zachovat?
3 nejčastější úrazy dětí a první pomoc: Víte, jak se zachovat?

Hlídáte je jako ostříž, ale stačí vteřinka nepozornosti a neštěstí je na světě. Pád na hlavičku, opaření nebo vdechnutí předmětu patří mezi nejčastější úrazy dětí. Jak je správně ošetřit, aby následky byly co nejmírnější?

Najdete na iDNES.cz