- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nemůžu se zbavit dojmu, že tenhle článek není náhoda... to, že jsou problémy s doručováním sms od vodafone se ví dávno - a nejen u eb... ale eb změnilo majitele, tak je dobrý ukázat, že někde něco nefunguje... a jak je vidět z některých příspěvků, tak stačí nadpis a lidi ví, že za to může nový majitel... zajímavý...
Kdyz nevis, tak se neztrapnuj placanim blbosti. eBanka vcera v odpoledni dobe zavrela kram, bez ohledu na nejaky Vodafone... Proste si potrebovali zaplatovat nejakej bordel. Tohle si stara eBanka behem dne a bez upozorneni nikdy nedovolila
Nechápu, proč se ta instituce jmenuje E-banka. Jejich internetové bankovnictví je 100x horší než u ČSOB a spiustu věcí tam musíte řešit osobní návštěvou, no hrůza...
já jsem zatím osobní návštěvou řešil jen založení účtu, ostatní jedu přes net a všechno v pohodě
Prenasel jsem k nim 3 cisla... jedno se podarilo prenest az po 8mi mesicich!! Na me urgence kaslali. Trikrat behem 3 mesicu slibeno, ze mi nekdo jiste brzy zavola a doresi to. Nemoznost poradne osobni reklamace, chteji posilat vse dopisem!:))) Nemaji zadny mailovy formular a na jejich adrese pece@vodafone.cz Vas poslou se vsim do hajzlu, pokud se nezacnete rozcilovat. Ma pozdejsi reklamace svevolne uzavrena z jejich strany. Kazdy operator mele neco jineho. Bordel v uctovani. Spatny signal. SMS prichazi az po nekolika hodinach. Amaterismus, neochota, neprofesionalismus. Opravdu jsem volbou teto spolecnosti udelal velmi chybny krok. Ted po mne chteji penize za dotovany telefon, protoze jsem vcas k nim neprenesl cislo - co na tom, ze to proste neslo a ze mi pri reklamaci rekli, ze mi to samozrejme oductuji. Kdyz jim pisu na mail jejich zakaznicke pece, ze chci opisy faktru ve formatu .pdf, tak me odkazi na operatora a sdeli mi, ze za kazdou zaplatim 40,- Kc. Chci ich cca 20...NEDOPORUCUJI
Tak ja mam presne opacny nazor na vodafone. ze bych mel spatny signal a smsky chodili nejako pozde se mi jeste nestalo. Jelikoz jsme student, tak muzu smskovat scela zadara a to u jinych operatoru nemate. Hold kazdy ma jinej nazor
Zdravím Vás, dnes jsem také zaregistroval problém s doručováním autorizačních SMS a to mám bankovní účet u GE Money. Autorizační SMS mi přišla až po ulynutí doby, kdy měla být napsána. To je myslím 5 minut. SMS mi v posledním případě přišla až po 10 minutách.
No naštěstí nepužívám mobilní klíč. Nevím jak ostatní, ale já prostě si banku a mobil dohromady nedám. Zatím mě to nějak nepřesvědčilo. Chápu, že tuto službu asi nevyužívají firemní zákaznící, kteří potřebují mít jistý přístup v jakékoliv době. Co kdybych zrovna dneska musel poslat třeba platbu za 5milionů?
Prichazi cas zmenit banku......ale kam ? Vsechno to jsou stejny ..... a ........ a taky ......... z.....ý.
Stejny??? Zkus Postovni sporitelnu a jeste rad se vratis do rakousky eBanky Ale uvidime, s cim prijde polska mBank...
Tohle jsem od roku 1998, co jsem klientem eBanky, nevidel. Jen se toho chopi rakousky lemurove, jsou problemy. Tak, penizky moje, kam s vama, tady nezustanu...
To je fakt.Dřív aspoň vždycky včas upozornily že nebude systém dostupný a zavřít kvůli tomu i banku je vážně vrchol
tak jsem se namlsán příspěvkem vrhl do bnaky a pro změnu se zavřela banka sama, otevřeno až od 17:15
Tak me to pred chvilkou zacalo fungovat, doufam ze natrvalo