- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dnešním dnem,kdy přišlo vyůčtování od mého operátora (vodafon) zůstávám v šoku..Za poskytnutí informací z linky 1188 cca 8 DOTAZŮ jsem zaplatil zhruba 500kč.Nehoráznost a pro mě tedy ponaučení,že 1188 u mě končí díky svým přehnaným cenám.
Dobrý den,
chtěla bych se jen zeptat jestli budu platit když si chci zavolat na 1188 protoze mi pořád volá číslo a chtěla bych si zjistit kdo to je....poradíte mi
Mám jít zítra na výběrové řízení ale mám docela strach,protože nevím co mě čeká a bojím se že pohořím
)
Mrzí mě, že v článku není například uvedeno, že pokud operátor ví, že vyhledávání dané informace chvíli potrvá, tak zákazníkovi doporučí aby položil telefon a informaci mu po dohledání(řádově pár minut) zašle ZDARMA formou sms a nebo mu zavolá zpět. Každé číslo které najdeme v EDB nebo na internetu také sami ověříme. Čili pokud dostanete číslo tak je platné! Ano linka je drahá,uznávám. Ale a služby se platí a myslím že služba na lince 1188 je velice kvalitní.
Teda nevim nevim. Ale v CR je te shnilotiny a zatuchliny daleko vice nez jen O2.
Uz jen samotny fakt, ze kdyz vam nekdo neznamy zavola, tak ze si nemuzete dohledat kdo vola.
Prakticky priklad. Clovek travi 1/4 roku mimo republiku a ocekava jeden jediny dulezity hovor - jen netusi cislo ze ktereho bude dotycny volat.
Predplaceneho kreditu uz moc nezbyva a roaming za spojeni hovoru a prvni minutu je pekelne drahy.
A pak vam zavola nezname cislo 225430011. Co naplat zdvihnout to musite nebo zavolat zpatky, protoze se neda dohledat, ze jde o TMobile s akcni nabidkou.
Proto dekujeme za vsechny regulace okolo telekomunikaci.
Já nevím, kdysi jednou jsem jim pohrozil soudem kvůli narušování soukromí (neustále mi chodily ty jejich deb1lní SMS a taky volali a vnucovali ty svoje předražený nesmysly), že si výslovně nepřeji aby mě kdykoli jakkoli kontaktovali ve spojitosti s reklamou a od té doby je klid...
Neznám ve svém okolí už nikoho, kdo si jejich pevnou nechal :-)))))
Už mě Telefónica dost jebe, je úplně vidět jak od převzetí Telecomu a Eurotelu chce těch 80 miliard vytáhnout zpět co nejdřív, čili z nás, ale takovej fofr jsem nečekal. Kam se podívám, tak je to samá levárna u O2, chybné faktury, klamavá reklama, měnění stávajících podmínek a pravidel bez nějakého byť sebemenšího sdělení. Ty sv*ně vám pošlou fakturu, kde "chybně" (rozuměj plánovitě) zaůčtujou pár dalších korunek navíc a pokud se chceš domoci spravedlnosti, nejprve vše musíš řádně zaplatit jak deb*l a pak složitě přes nepříjemnou reklamaci vyjednávat, což se povede tak jednou z deseti způsobů. Máme tu sice kapitalismus a v telekomunikacích dost silnou konkurenci, ale je přinejmenším jasné, že se Telefónica nechová fér, řekl bych až na hraně zákona a to nemluvím o kartelových dohodách, které všichni operátoři mají.