- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Prosím autora, aby se naučil česky, ale předtím, aby opravil titulek! ...smést se stolu....jako směr dolu, směr z povrchu pryč!!
Děkuji...
PG
Dobrý den, dovolil bych si použít text, který velmi snadno naleznete na internetu, který tento rozpor krásně vysvětluje: "Předložka "z" se používá výhradně ve spojení s 2. pádem (koho, čeho). Proto vstáváme z postele, čteme články z novin, vybíráme z nabídky, slézáme z koně, sbíráme věci ze stolu. Jedna výjimka, respektive možnost učinit výjimku, tu ale přece jenom je. Pokud totiž chceme zdůraznit pohyb z povrchu pryč nebo z povrchu dolů, můžeme použít i předložku "s" (shodit se stolu, se skříně). Zdůrazňuji ale, že je to jen možnost, která se navíc příliš nevyužívá. Budeme-li si tedy pamatovat, že s 2. pádem se pojí předložka "z", určitě neuděláme chybu.
zacinam mit dojem ze jste v idnesu lehce natvrdli. T-mobil je pravnicka osoba. Trestny cin muze spachat jen fyzicka osoba muzete mi vysvetlit jak by tedy mohl jit k soudu t - mobil a jak mohlo byt podano trestni oznameni na t-mobil ?
Samozřejmě, že může. Každá právnická osoba má nějakou zodpovědnou osobu, která zodpovídá za případná porušení zákona.
Např. u s.r.o. je to jednatel, příp. prokurista.
Také mi "automaticky" dali na 2 měsíce nějaké zvýhodnění o které jsem nestál. Tak jsem zavolal na infolinku a kromě zrušení jsem jasně ke své smlouvě zadal, že si nepřeji do budoucna žádné takovéto zvíhodnění (takové které by v budoucnu bylo zpoplatněné, nebo nějak jinak měnilo můj tarif). Zároveň jsem na T-mobile poslal ve stejném znění mail, s tím, že pokud by v budoucnu i tak něco podobného provedli, je to přes můj výslovný zákaz a nebudu tedy za takovouto "akci" T-mobilu platit ani ji odhlašovat. A světe div se - oni mi potvrdili přijetí tohoto mailu a potvrdili mi i to, že již nikdy mi takovéto "zvýhodnění" jen tak sami od sebe nebudou aktivovat. Takže teď mám pokoj....
Proč by se měl zákazník na operátora obracet s prosbou, že něco nechce?
Normální snad je, že zákazník dostane to co si sám objedná, nebo se pletu?
Když začali Telefonika, Vodafone, ... zabavovat neprovolaný kredit na předplacenkách zákazníkům v Německu, tak jim to soud zakázal a ještě nařídil operátorům že musí ukradené peníze vrátit zpět zákazníkům.
Tady nejsou poliši schopni vyřešit ještě očividnější okrádání zákazníku :(
vydelat si penize normalni cestou, tak LZE zakaznikum. Ubohost ceskeho managementu nezna dna.
Pleteš se.Nemáme žádného českého operátora.Každý patří nějaké světové společnosti.A tak je to skoro se vším i škodovka je Němců a z nás všichni dřou kůži.Proč jsou tarify třeba t-mobile v cizině výhodnější jak u nás??
Takže pokud si Tmobile vyselektuje zákazníky, co mají TM simkartu jen jako záložní a zapínají ji do sítě třeba jen občas, stačí poslat SMS se sdělením, že mají službu v hodnotě třeba 1000Kč na týden zdarma (SMS s týdenní platností nebude vůbec doručena) a potom jen vesele účtovat a posílat exekutory? Hmm, zvláštní podnikání...