- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No nápad s parohama dobrý,ale zdá se mi to ujetý. Sice má Vodafon dobrý reklami,ale pro své zákazníky nic moc nedělá,mám T-m a jsem spokojen co pro mně dělá, ted třeba volám rok zadarmo se svým partnerem v rámci moji blízcí, a je to dobrý. Tak uvidíme jestli se VD polepší.P
tak t-mobilu take priznejte pravo na parohyyy
at se t-mobile neciti OUT ze ma parohy gratis od vodafouna
Ano, mohli jste mit peknou diskusi, falesne prispevovatele, umela temata, ale vy jste rekli: NE, kdyz diskuse, tak pro vsechny...
Tak nevím, koho chtějí touhle šaškárnou oslovit. Já mám mobil od nich skoro od začátku, ale teď je to poprvé, kdy se za to stydím. Jestli si myslí, že mě nějak imponuje porušování zákonů a věšení pitomých parohů na plakáty kampaní konkurence, jež v bleděmodrém do tohoto roku provozoval Vodafone také, tak asi spadli z nějaké hodně vzrostlé višně.
Reklama s Čtvrtníčkem je skvělá, ale tímhle to naprosto pohřbili.
Takže dámy a pánové z propagace Vodafone - tohle jste nezvládli.
Chtěl bych vidět čísla novejch zákazníků za poslední měsíc u všech tří operátorů. Listopad a prosinec jsou nejdůležitější část roku a vzhledem k tomu, že vloni na tom byl Vodafone v posledním čtvtletí pokud se pamatuju nejlíp, letos jim musí dávat strašně na . Ať se to někomu líbí nebo ne, "sobi" jsou všude a těma parohama se dostali úplně do všech novin. Dělají to fakt chytře (a vtipně).
No přírůstky sice má procentuelně nejvyšší, ale v absolutních číslech je na chvostu. Ono je v procentech opravdu více třeba 50 ze 200 než 100 z 1000. Jinak reklama s falešnými soby a Čtvrtníčkem je vtipná a VF má opravdu nejlepší reklamy ze všech tří operátorů. Vtipné však nejsou ty parohy na billboardech konkurence, tady jde spíš o trapnost. Že je to levárna uznává i sám VF a slovy svého mluvčího řekl, že se žalobami a sankcemi proto počítá. Co však už zapomněl říct je to, že tyhle sankce za něj zaplatí právě ti zákazníci, které teď nalákal na ty falešné soby.
Je krásně typické, že dělat blbce se zákazníků je v reklamě přípustné a povolené přitom naprostá většina reklam byť luxusně pojatých je zavádějících a lživých.Naproti tomu když někdo udělá blbce z nich aby na takové praktiky poukázal, je on ten nejhorší.
No ale je to přece jen od Vodafone trochu moc:/ Jako je to vec lidi... kdyz je nekdo linej/blbej si zjistit co je nejvyhodnejsi a řídí se radši reklamama a podobnými podvody tak může skončit třeba u T-Zloděje ale dobře mu tak;)
je fakt že jak vidim reklamu na Téčko tak přepínám bednu, ty jejich přísládlý songy sou k zeblití, kor když to dávaj každou chvíli, je to fakt pro buziky a bonusy taky nemám žádný, účty měsíčně přes litr a nic, jen se musim upisovat na každý dva dlouhý roky když něco chci, teď ten rok musim doklepat a pak čau
..a to ještě kyslíci možná neviděli parohatou čivavu prdět ty jejich bublinky, to teprv bude maso!
A na zcela přihlouplé reklamy téčka se snad ani nedá vymyslet žádná smysluplná parodie - viz např. mnohaměsíční trapárna na téma "Robbie je tady"...
Jsem u T-mobilu už 4. rok a pořád mám ho*no! Věrnostní program se nekoná. Když jsem teď chtěl levnější telefon, řekli, že se jim musím upsat na další dva roky,.... Přitom moje účty jsou každej měsíc cca 1000Kč.
Jestli seš čtvrtej rok u TM a máš účet cca 1000Kč měsíčně, tak máš stejně jako já už druhej mobil zdarma a k tomu pár tisíc volnejch minut a SMS...