Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Češi dluží operátorům miliony. Exekuce každoročně hrozí tisícům lidí

Platební morálka českých zákazníků není ve srovnání s ostatními zeměmi Evropské unie dobrá. Za mobil každý den dluží stovky tisíc zákazníků, někteří dokonce nechají dojít nezaplacenou fakturu až k exekuci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

Manasinho

2. 9. 2012 7:58
ufon

Nejhorší byl Ufon ten udělal za chvíli z dluhu pár stovek přes 9tisíc sám bez exekutora či vymahačů hlavně že net a hlavně fup na 2věci

0 0
možnosti
A

Anonym152

24. 7. 2012 20:00
:-D

A pak chceme levnější služby... Někdo ty dluhy za druhé zaplatit bohužel musí EU

2 1
možnosti
MB

Marek.Paroubek

24. 7. 2012 14:21
Až to bude u nás

Za stejnou cenu jako jinde v EU, to znamená za 11 euro 1000minut+ 1000sms + 2gb dat každý jistě s radostí tu fakturu zaplatí. Do té doby budou naše opice stále v mínusu ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

littlelioncz

25. 7. 2012 9:02
Re: Až to bude u nás

Tohle není o ceně za služby. Přece si nepořídím na leasing auto u drahého prodejce a protože je drahý, tak ho nebudu platit.

Pokud jsem neplatič, je jedno, jestli je to levné nebo drahé, prostě neplatím.

1 0
možnosti
P

Peťulák2

24. 7. 2012 11:38
Kéž by zavolali. Vodafone nevolal, v Samoobsluze to vidět

nebylo a najednou mi přišel e-mail z nějaké vymáhací agentury, že dlužím. Podle takové té smsky o dluhu, kterou si můžete poslat jako dotaz, jsem žádný neměla. Ale až agentura je schopná napsat jeden blbý e-mail, já jsem zavolala, slečna mi vysvětlila, že dluh tam je, ale bohužel ho nevidím, a jakmile ho zaplatím, tak se všechno smaže. Nepříjemné je, že co měsíc jim platím skoro 1000.-, visela tam jedna platba 260.- Kč, ale dozvím se to až od někoho jiného.

0 0
možnosti
MC

REMET

24. 7. 2012 12:21
Re: Kéž by zavolali. Vodafone nevolal, v Samoobsluze to vidět

Zvlastni. Me od Vodafone prijde SMS pred splatnosti (asi -3 dny), pak po splatnosti (zhruba+3 dny), pak ze je treba uhradit do 7 dnu (zhruba +10 dnu) a pak volaji (zhruba +20 dnu) a dal uz to bohudik neznam... Pak to asi uz odpoji a pak vymahaji.

0 0
možnosti
RD

a111

24. 7. 2012 10:52
*

A jak je to z předplacenou SIM? Pokud mě pustí do minusu třeba 5Kč za odeslané SMS a SIM již nechci využívat, nebudu ji znovu dobíjet a nechám číslo svému osudu. Může mě pak operátor dohnat resp.exekutor za dva roky s exekucí? :-)

0 0
možnosti
TV

Vindis

24. 7. 2012 11:33
Re: *

Pokud nezná tvoji identitu, tak tě nemůže chytit. Pokud zná, tak by měla doprovázet stejná situace, jaká je zde uvedena.

0 0
možnosti
TJA

Třetí jezdec apokalypsy

24. 7. 2012 10:03
Tak třeba já.

Využívám DSL od O2.

2. až 3. dne v měsíci mi ty samice od vepře inkasují fakrury z účtu.

Tj. dnes mám 9 dní před inkasem z účtu. Do dnešního dne mi O2 nebyla schopna doručit elektronickou fakturu, v které bude napsáno kolik mi budou inkasovat toho 2. až 3.

Opravdu se nedivím, že to někdo duševně nevydrží a nezaplatí jim.

0 0
možnosti
M

mamsrb

24. 7. 2012 10:22
V tomto státě je člověk, který dá svolení k inkasu

ze svého účtu bud Rotschilld nebo nesvéprávný.;-)

0 0
možnosti
I

IamNo1

24. 7. 2012 9:38
Nejhorsi je v tomhle jednoznacne Vodafone

prijde mi, ze jeho cilem je nikoliv ziskat opravnene finance, ale vyrezjovat z toho co nejvice. Uz nekolikrat se mi stalo, ze mi bylo nauctovano neco, co jsem vubec nepouzival, pripadne, ze nezaevidovali pozadavek na zmenu sluzeb, ktere jsem jiz vice nechtel a tedy ani nehodlal platit. Extremem byla nahlasena ztracena simkarta, kdy mi ji nezablokovali a nekdo mi provolal 3000 Kc na tarifu Odepis i pres nastavenou 1000 Kc zalohu.

1/ neposilaji pisemne upominky a sms upominky chodi dost chaoticky. Nekdy vam prijde 3x ta sama, nekdy vubec

2/ veskere reklamace je nutne resit pisemne, i v pripade opravnenych reklamacich. To mi prijde jako extremni sprostarna. Proste po telefonu se s vami nikdo nebavi a reklamaci dokonce neresi, pokud nesrovnate dluh (i neopravneny) na nulu

3/ za blokaci za prodlenou platbu pokuta 300 Kc. Chapu, ze by si mel kazdy hlidat splatnost, ale zrovna VF a caste vypadky samoobsluhy a lonsky nekolikatydenni error po zmene systemu, by mel byt tolerantnejsi

1 1
možnosti
TJA

Třetí jezdec apokalypsy

24. 7. 2012 10:05
Re: Nejhorsi je v tomhle jednoznacne Vodafone

Vodafone je taky dobrý.

Loni se jim nepovedlo odeslat inkaso z jejich banky (RBS) a upomínali mě, že jsem nezaplatil. Ač jsem měl dostatek peněz na účtu.

0 0
možnosti
PT

pettyo

24. 7. 2012 7:36
Pěkný PR článek...

...nicméně podle článku se T-mobile chová proti Vodafonu dost slušně, když posílá písemné upomínky. Vodafone pošle 2 sms, 1 jako fakturu a druhou jako upomínku a pak číslo hned odpojí. A za znovuzapojení si účtuje 300.

1 1
možnosti
P

pepino555

24. 7. 2012 6:20
Bla bla bla

Jedna paní povídala .. Z kdysi zajímavého internetového portálu MOBIL se stal naprosto bezcenný a neužitečný plátek, který ze setrvačnosti doluje z inzerentů prachy (stejně jako Technet). Většina článků převzatých, testů pomálu, hodnocení operátorů zcela vymizelo, převládají bláboly jako právě tento článek.

Inu volání v ČR je předražený, díky impotentním úředníkům, operátoři arogantní. Pokud někdo neplatí, operátor "vypne" služby, když dlužník nezaplatí, na své si přijdou další experti, pak to stojí desetitisíce. Kdyby byly i v ČR ceny volání jako v zahraničí - řádově stovky minut za nějakou stokorunu, jako jinde ve světě, nebudeme zde řešit nehorázné požadavky nenažraných gaunerů, neschopnost ČTÚ, ÚOHS atd.

2 1
možnosti
G

good_man

24. 7. 2012 6:49
Re: Bla bla bla

kdo vas nuti pouzivat sluzby mobilnich operatoru? Nebo proc pouzivate postpaid sluzby kdyz si je nemuzete dovolit? Nemuzu si dovolit Ferrari a taky mi neprijde normalni vzit si ho a nezaplatit...

1 1
možnosti
R

Return

24. 7. 2012 6:11
Platební morálka

Je přímo úměrná morálce okrádání zákazníků oproti jiným zemím EU :-P

5 1
možnosti
  • Nejčtenější

Toto zařízení mělo nahradit mobily. V recenzích se mu vysmáli

23. dubna 2024

Novinka s názvem Humane AI Pin se zdála být převratným zařízením. V mnoha ohledech měla nahradit...

Vodafone měl výpadek, někteří zákazníci se nemohli dovolat

25. dubna 2024  10:03,  aktualizováno  10:15

Síť mobilního operátora Vodafone postihl ráno výpadek. Týkal se části zákazníků, kteří se nemohli...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Xiaomi už se nebude držet zpátky. Pro řadu T chystá další prémiové funkce

26. dubna 2024

Smartphony řady T od Xiaomi mají vždy parádní výbavu, ale zároveň i pár kompromisů, aby trochu...

Váš iPhone může být hacknut, varuje Apple uživatele v desítkách zemích

27. dubna 2024

Jednotlivci z řad uživatelů iPhonů z více než devadesáti zemí světa obdrželi ve středu 10. dubna od...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Dětem neprodáváme. Britské děti si dost možná už smartphone nekoupí

27. dubna 2024

Premium Britští ministři zvažují přijetí zákona, který by omezoval prodej smartphonů. Jsou totiž...

Honor našel skulinu v testech. Tváří se jako nejlepší ve výdrži baterie

30. dubna 2024  7:02

Výrobci mobilních telefonů se snaží uživatele zaujmout všemi možnými způsoby. Těmi jsou samozřejmě...

Do Evropy zamíří další skládačka. Na konkurenci zaútočí hlavně cenou

30. dubna 2024

Evropský trh se skládacími smartphony se zase o něco málo zahustí. Zamíří na něj totiž novinka...

Další chytrý prsten na obzoru. Má být levný a ještě vám posvítí na cestu

29. dubna 2024

Společnost Black Shark představila pro domácí, čínský trh vlastní chytrý prsten. Model Black Shark...

Do konce měsíce výhodná střední třída. Test smartphonu Vivo V40 SE

28. dubna 2024

Vivo uvedlo do střední třídy smartphonů zajímavý stylový model V40 SE. Ten je důkazem toho, jak...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!