Šéf zážitkové firmy Rostislav Peníška

Šéf zážitkové firmy Rostislav Peníška | foto: Ota Bartovský, MAFRA

Virtuální vesmír i vlastní rum. Umíme i únos z diskotéky, říká šéf továrny na zážitky

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Od dětství tíhl ke sportu a vyhledával adrenalinové zážitky. Nakonec se rozhodl, že je zahrne i do svého podnikání. Před šestnácti lety založil Rostislav Peníška z Liberce zážitkovou firmu Adrop.cz, která je dnes jednou z největších v tomto oboru v Česku a lidé si díky ní plní svá tajná přání.

Stále oblíbenější jsou i dárky ve formě adrenalinového zážitku. „V člověku to zanechá trvalejší emoce,“ říká Peníška. Nic na tom nezměnil lockdown ani omezení spojená s covidem.

Dokážete při prodeji zážitků vypozorovat trendy?
Děláme to už šestnáct let, takže určité trendy se vysledovat dají. Ale existují i věčné stálice. Třeba tandemový seskok padákem frčí pořád, to samé bungee jumping, vzestupnou tendenci mají lety balonem. Těm hodně pomohl film Vratné lahve. Jsou však i věci trendovější. Třeba jízda vozem Hummer, o to už dnes není takový zájem. Dřív to patřilo k top nejprodávanějším zážitkům, protože jde o velké americké nadupané auto. Ale zájem vydržel jen dvě sezony.

Nabízíme i nejpálivější chips na světě – bramborový lupínek posypaný nejpálivějším chilli. Sníst ho je velká výzva. Nebýt covidu, tak by nás to nenapadlo.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se