- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Doufám, že to nevytrhávám z kontextu. Podle článku 96 % na "všech vysoutěžených linkách". Není tam nic o 96 % na "každé vysoutěžené lince". To, že se to počítá ze všech vysoutěžených linek by tedy mělo pochopit i malé dítě. Zdá se tedy, že ze strany zastupitelů jde spíše o uraženou ješitnost, a jednají způsobem "ať to stojí,co to stojí. Z cízího krev neteče - rozuměj z veřejných prostředků. Volič o nich za těchto okolností nemůže mít valného mínění.
Vaše vysvětlení je příliš snadné, příliš logické a příliš přímočaré
Na linku číslo Y, která jezdí co dvě hodiny, dáme vozidla nízkopodlažní. Na lince X, co jezdí po hodině a vozí 3x tolik lidí, ponecháme vozidla bez nízké podlahy. A budeme se tvářit, že máme 50% podíl nízkopodlažnosti.
Soudruh Potěmkin ...
Kdyby radši řešili TANKODROM na každé silnici a ulici. A ať si tu pokutu zatáhnou ze svých platů, ŠAŠCI.
Dráhy jsou ve srabu i bez žaloby od kraje. A ty vlaky jezdí super. A koho to štve, že se to zpozdilo? A rozkopaný silnice, kde není ani jeden pracant, to není zpoždění ?